בדיוק כשחשבנו שראינו כבר הכל, קיבלנו אתמול תכנית מפתיעה במיוחד של כתר המזרח. ירון ונופר אירחו אמש (א') את הזמר עידן יניב, ואת הצמד המוזיקלי החדש אלירז שדה ואדיר גץ. 

הערב נפתח עם עידן יניב שהגיע לאולפן וסיפר לצמד המנחים כיצד נולד הרעיון לשיור החדש והמשעשע שנקרא "מי אם לא עידן יניב". כן, קראתם נכון. השיר, שמסתמן כמו הלהיט החדש של הקיץ, נכתב לטענת יניב בהמון הומור עצמי."בפעם הראשונה היה קשה להקליט את זה מבלי לצחוק".

יניב אגב, לא עצר בהקלטת השיר, אלא החליט לקחת את הטייטל המעניין רחוק עוד יותר. חברת ההפקה שיחררה אלפי סטיקרים ברחבי תל אביב הנושאים את הכיתוב  - מי אם לא עידן יניב. "הם מפוזרים בכל מקום, אפילו במאהל ברוטשילד הדבקנו לא מעט." בהמשך, גם ביצע עידן את השיר בפעם הראשונה באולפן חי.

בהמשך התכנית הגיעו גם הצמד החדש אלירז שדה ואדיר גץ לאולפן כתר המזרח. ולמי שפספס את תקציר הפרקים הראשונים: שיתוף הפעולה בין השניים החל בשנה שעברה עם השיר "יופייך" אותו כתב אלירז עבור גץ, שהיה גם אחראי על הלחן. מאז הספיקו השניים להוציא גם את "בואי נרד אל הים", "איך היא רוקדת" והשיר האחרון "שלי ושלך".

אווירת התכנית כנראה השפיע על אלירז שהחליט לנסות את מזלו גם בשירה. ההפתעה של הערב הגיעה כאשר עידן יניב ואלירז לקחו את המיקרופון ופצחו בדואט משותף ומאותר לשיר "מה לך ילדה" של זוהר ארגוב. שדה לא עצר כאן, ובעקבות שיחה על ימיו כנער, לקח שוב את המיקרופון והדהים את כולם כשאר ביצע בשידור חי שיר של עופר לוי. צפו בכל הקטעים.

כתר המזרח, א'-ה' בשעה 18:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako

>>> למה דודו אהרון מפחד מאלירז?

>>> סמדי בומבה לא עוצרת באדום