"אני מוכרחה להודות שלא הייתי בארץ כשהכל התחיל, יום אחד חזרתי ופתאום ראיתי את כל המאהל ברושטילד. זה מדהים" כך משחזרת פותנה ג'אבר, אקסית האח הגדול עונה 2. פותנה התארחה אמש (ג') אצל אודיה, נרי והילה בתכנית נשים גדולות.

פותנה מתגוררת בלב ת"א והיא בעלת החומוסיה המפורסמת ברחוב שינקין, הנמצא סמוך למאהל המחאה. "מאוד אהבתי את העובדה שאנשים פשוט קמו ועשו", היא אומרת. "חזרתי מחו"ל והעיר הייתה הפוכה לגמרי, קצת כמו מחנה פליטים". ולמרות שהיא חיה במרכז העיר, ג'באר מספרת כי נתקלת לא מעט במקרי גזענות: "אני לא אנסה להתיפייף ולהגיד שאין גזענות כי זה לא נכון. גזענות נמצאת בכל מקום". אך עם זאת היא מוסיפה בגאווה שאין לה שום כוונה לעזוב את ת"א: "שינקין והאזור שאני גרה בו זאת הבועה השפויה של העיר. זאת הבועה של הבועה התל אביבית".

ומה הלאה? פותנה, הידועה בתור בשלנית מצוינת מתכננת להוציא ספר בישול כבר בחודש הקרוב: "אני לא ממציאה את הגלגל, אני יודעת שנכתבו המון ספרי בישול לפניי, אבל בספר אני מביאה טיפים והלצות בבישול עליהם גדלתי בבית אמי".

לפני סיום, מספיקה פותנה לענות על השאלון המוזיקלי של הבנות ומספרת בין היתר על חיבתה למוזיקה ערבית, על הצפייה בערוץ המוזיקה הלבנוני ועוד. צפו בראיון המלא

נשים גדולות, ימים א'-ה' בשעה 12:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako