"המוזיקה בכלל התחילה כתחביב, לא תיכננתי מעולם להיות זמרת" כך מספרת זהבה בן בשיחה עם נשים גדולות. "בכלל חלמתי להיות רופאה, אבל האלבום שהקלטתי הצליח כל כך שכבר נשארתי עם המוזיקה". בן התארחה אמש (ג') באולפן וסיפרה לבנות על המוזיקה, לה לה לנד וכמובן, אהבה.

"גדלתי בבית שכולם בו שרו. אבא שלי נפטר לפני שהקלטתי את האלבום הראשון כך שהוא לא זכה לשמוע אותי שרה, אבל אני  תמיד הרגשתי שהוא איתי" נזכרת זהבה. "אבא שלי אהב שירים כבדים בערבית, אני תמיד נמכשתי לשירים כמו 'אינתא עומרי'".

עוד מספרת בן כי בתור אם אחד הורית לא נתקלה בקשיים מיוחדים כשניסתה לנהל חיים נורמלים. "לי ולבן היו חיים רגילים לגמרי, לקחתי אותו לכל מקום איתי וזאת אף פעם לא הייתה בעיה. תמיד מביך אותו כשניגשים אליי ברחוב. הוא לא אוהב מצלמות, הוא ילד ביישן". אומרת אמא זהבה בגאווה.

בהמשך השיחה מסבירה זהבה אחת ולתמיד מדוע באמת כעסה על כל כך על ניסים הנהג כשהאחרון דיבר על שכונה ד' בבאר שבע: "לא אהבתי איך שהוא דיבר על הילדים שם. הוא אמר שאנשים לא יוצאים מהבית אחרי שעה 22:00 וזה לא נכון. יש שם ילדים ואנשים נהדרים וזה לא היה לעניין." היא מסכמת.

ומה עם אהבה? "אני לא מתייחסת לזה כרגע" אומרת זהבה "גברים נוטים לפחד מהמקצוע שלי שכולל הופעות בלילות למשל. אני לא מתמקדת בלהכיר מישהו, אבל מי שיהיה איתי יהיה מאושר". צפו בקטע המלא

נשים גדולות, ימים א'-ה' בשעה 12:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako

בנים, השנה אייל גולן קורא גם לכם! הירשמו עכשו