בקרוב בימי שבת (ובהמשך גם בימי רביעי) תשודר בערוץ 24 התכנית החדשה "משפחה בהופעה" בהנחייתו של צביקה הדר. לצדו של הדר יישבו צוות שופטים מכובד הכולל אף הוא משפחות מוסיקליות: האחים ל"פרויקט רביבו" - ניר ורביב בן מנחם, בני הדודים מאיה בוסקילה ושמעון בוסקילה, והאם והבת – שרי ואדר גולד.

במסגרת התוכנית יתחרו קבוצות, הרכבים או להקות של בני משפחה שיודעים לשיר ו/או לנגן יחד על התואר "המשפחה המוסיקלית של ישראל". במהלך העונה יתחרו משפחות החוצות כל ז'אנר מוסיקלי אפשרי, כשכל משפחה מגיעה עם סיפור שונה ורקע מוזיקלי אחר, והם יופיעו בפעם הראשונה בפומבי מול שופטים וקהל חי באולפן.

פרומו משפחה בהופעה – ורסיה 1 (תמונת AVI: מתוך משפחה בהופעה, ערוץ 24)
בקרוב אצלכם | תמונת AVI: מתוך משפחה בהופעה, ערוץ 24
אז מה מחכה לנו שם? בבקשה: סבתא ונכד בפער גילאים גדול, שני אחים חורגים שלא הכירו בילדותם או אחים ששונים בזיקה שלהם לדת, כשמעל הכל מנצחת המוזיקה שמחברת אותם ומגשרת על הפערים ביניהם.  

בין המשתתפים ניתן למצוא את משפחת שטרית: שלושה אחים שהוריהם לא זכו לשמוע אותם מופיעים יחד. משפחת גרומן : להקת רוק כבד בועטת של שני הורים, מהנדס ופיזקאית, עם ארבעת ילדיהם. משפחת מוזס: "סוזן בוייל הישראלית" והנכד שלה שמלווה אותה בפסנתר, ומשפחת עוקבי: משפחה דתית בה האב חולק את הבמה עם שלושת ילדיו. אלו הן רק חלק קטן מנבחרת המשפחות שלוקחות חלק בתכנית.

לא יכולים לחכות? "משפחה בהופעה", שבת (6.12), ערוץ 24.