כל שיר מספר סיפור: המתמודדת עדן בן אבו שרה את חייה עם השיר "ללכת עם האור" של זהבה בן, באודישן שלא יצא לשופטים מהראש. אגב, את המילים לשיר הזה כתב לא אחר מהשופט יוסי גיספן.

למרות התדמית הקשוחה, כבר בפרק הפתיחה אופירה לא הצליחה להתאפק ופרצה בבכי מהמתמודד דוד מזרחי שביצע באודישן את השיר "אמא". אופס, כנראה שעלינו פה על נקודה רגישה.

כשאיהב סיפר לשופטים על חברו החייל שנהרג יום קודם בפיצוץ רימון בגולן, לא נותרה עין יבשה באולפן. ירון אילן התגאה בעדה הדרוזית, עדי לאון בחר להתמקד בכשרון המוזיקלי ואייל גולן רק רצה לחבק אותו. המתמודד איהב עטילה עם אחד האודישנים המרגשים ביותר בתולדות התוכנית.

כשקרוב משפחתו של אייל גולן, דוד ג'מיל הגיע לבקר באולפן, הוא הצליח לעשות את הבלתי יאומן: לגרום לשופט הקשוח ביותר לפרוץ בבכי. עדי לאון הסביר כי זה היה נוסטלגי בשבילו: "זה מה שאני זוכר מהילדות, אלו החאפלות האורגינליות של השכונה".

בשלב הדו-קרבים הגורליים על מקום בנבחרת, גיידה ביצעה את הדואט "עד הסוף" של שרית חדד ואייל גולן, וגרמה לירון אילן להתרגש עד דמעות. בסיום הביצוע, אופירה ביקשה ממנה לא לשכוח מי נתן לה את הבמה הראשונה לשיר בה וחתמה: "והמבין יבין".

ספיישל אימהות גרם ללא מעט דמעות באולפן, אבל אחד מרגעי השיא היה דווקא בשיר קצבי שבחרה המתמודדת ויולט קנינו לבצע:  "יא מאמא" של סמי אלמגריבי. הביצוע גרם לאופירה לפרוץ בבכי מרוב התרגשות, ולהודות שויולט היא אחת הפייבוריטיות שלה העונה.

בשלב חצי הגמר הראשון בספיישל דודו אהרון, גיידה בחרה לבצע את הבלדה "כשאלך". "אם לא התוכנית הזאת – איפה היינו פוגשים את גיידה?" הגיב דודו, והודה שהחזיק את עצמו מלבכות. 

אירוע הגמר הגדול של "אייל גולן קורא לכם", שבת ב-21:00, ערוץ 2