הזמרת שפתחה את חצי הגמר היא המתמודדת הרגועה ביותר, ויולט קנינו, שכבר הבטיחה את מקומה בגמר הגדול בתכנית הקודמת. ויולט בחרה לבצע את השיר "אם תרצי" של השופט האורח – ליאור נרקיס. ליאור החמיא על ההגשה, ואופירה הוסיפה: "את הקול שלך אני אזכור עוד הרבה שנים". גיספן אמר שלדעתו היא תהיה אחת הזמרות הגדולות בארץ, וייעץ לה לא להשתנות.

המתמודדת הבאה שנלחמה  על מקום בגמר היא בר כהן עם השיר "בחדרי". ליאור נהנה מהביצוע, ירון קם להגיש לה פרח ולבסוף אייל סיכם: "ביצוע מדהים שלך".

מיד אחריה עלה עידו ג'רפי עם השיר "מול כל העולם", ועדי לאון חשב שזאת דוגמא מצויינת של איך שרים שיר קצבי: "שרת את זה טוב ועם האווירה הנכונה". אופירה לעומת זאת חשבה שעל הביצוע הזה לא מגיע לו כרטיס לגמר, וליאור הצטרף לדעתה של אופירה: "זה היה ביצוע קריוקי".

הביצוע הבא שייך לגיידה אבו אועד עם השיר "תגידי" כשבסיום הביצוע קם ליאור על הרגליים ומחא לה כפיים. אייל לעומת זאת חשב שזה היה ביצוע מזלזל: "אי אפשר שלא לדעת מילים של שיר בשלב חצי הגמר". גיספן חשב שהיא לא עשתה שיעורי בית בשפה העברית, וגל סיכם: "יש לך עוד שיר היום והוא חייב להיות מושלם".

המתמודדים הבאים הם האחים ממן עם להיט העבר "מוכרת אהבה". ליאור נרקיס חשב שהם יהיו כוכבים: "הקריירה שלכם רק מתחילה כאן", לעומת עדי לאון שלא מצא באחים איכויות קוליות. "אני גאה בכם" הכריז ירון אילן ושמח לדבר על האבולוציה של הז'אנר: "יוצאת פה בשורה לעתיד" הוא אמר והוסיף: " אתם תהיו אחת התופעות הכי מעניינות שייצאו מהתוכנית הזאת". בסיום ביקורת השופטים אייל החליט להפתיע את האחים ממן עם כרטיס כניסה ישיר לגמר.

הזמרת שסגרה את הסבב הראשון היא עדן ענקי עם השיר "חיבור מיוחד", ועדי החמיא לה את הביצוע בשילוב הלהקה. גיספן חשב שבחירת השיר לא התאימה לה ואילו ליאור נרקיס פירגן: "גמר או לא גמר – את נראית אחת כזאת שתופיע ותעשה".

אורח הכבוד:

בסיום הסיבוב הראשון עלה מר חשמל ליאור נרקיס שהרים את כל השופטים עם הלהיט "אש", וגרם אפילו לאייל לרקוד על הספה.

סיבוב שני:

בר כהן פותחת את הסיבוב השני עם השיר "לילות בבית" של זהבה בן, ועדי לאון חשב שזה היה ביצוע מבולגן. ירון הסכים עם עדי שזה לא היה אחד מהביצועים הגדולים שהיא נתנה, אבל שהיא אחת הזמרות הגדולות שיש העונה. מיד אחריה עלה עידו ג'רפי וביקש להגיד תודה לבורא עולם על המעמד, והוסיף: "החלום שלי בלב ובנשמה זה לשיר". עידו בחר לבצע את  השיר "תודה לאל" של אייל גולן, וירון אילן החמיא לו על הביצוע למרות הזיופים שבדרך. אופירה לעומת זאת חשבה שהוא שר בלי נשמה, ואילו אוחובסקי חשב שיש לו עוד דרך לעשות בחיים וייעץ לו לעבוד על החיבור אל עצמו. המתמודדת הבאה היא גיידה אבו אועד שבחרה להילחם על המקום שלה בגמר עם השיר "אור כוכב" של שרית חדד, כשבסיומו אייל הכריז: "זה היה וואו". השופטים הסכימו איתו, חוץ מעדי לאון שחשב זה היה ביצוע לא טוב, למרות שאי אפשר להתעלם מהזמרת שהיא. מי שסגרה את הסיבוב השני היא עדן ענקי עם השיר "אל תלך" של נסרין קדרי, "הבאת פה ביצוע ממש טוב" אמר עדי, אוחובסקי הצטרף למחמאות: "הבאת את כל הנשמה שלך" וירון סיכם: "זה היה ביצוע הצלה טוב".

בסיום הסבב השופטים החלו בסיכום העונה: עדי התוודה שהוא נהנה מהעונה ולמד מכל אחד מהשופטים, אופירה הודתה בדמעות שזה הג'וב הכי טוב שהיה לה: "נהנתי פה בצורה בלתי רגילה". גם אייל הודה לכל אחד מהשופטים: לירון על הידע, ליוסי על הדרך והיצירה, לעדי על הפלפליות, לגל על החברות ולמרינה שתמכה בו ברגעיו הקשים: "אני אוהב אותך אהבת נפש, את חברה שלי לתמיד".

מי עולה לגמר הגדול?

לאחר דיונים והתייעצויות עם השופטים החליט אייל שהמתמודדות שיצטרפו לויולט קנינו והאחים ממן בגמר הגדול הן בר כהן וגיידה בן אבו. ברכות לעולים, נתראה בגמר שיתקיים במוצ"ש ה-1.10, ערוץ 22.