האודישן הראשון שייך לאוראן ביטון, בן 22 מאשדוד שבחר לפתוח את התכנית עם השיר "טרמינל 3" של דודו אהרון. אייל פירגן על בחירת השיר הקצבית, ואופירה חשבה שהקול שלו יותר מלטף ופחות מתאים לסגנון שבחר לשיר. גיספן אהב את האנרגיה בפזמונים ואילו אוחובסקי חשב שמשהו בשירה שלו מוגזם. אחרי שהשופטים סיימו לבקר את האודישן של אוראן, אייל החליט להעביר אותו לשלב הדו קרב.

המתמודדת הבאה היא שובל מלכה, בת 16 מעפולה שבחרה לבצע את השיר "מלאכים" של רינת בר. "השארת פה שובל של נעימות באוזן" פתח ירון אילן, ואילו עדי לאון חשב שיש לה קול בריא. אופירה ויוסי מיהרו להעביר אותה, אייל הסכים איתם והעביר אותה לשלב הבא.

מיד אח"כ הגיע אסף גיאת, בן 35 מירושלים שבחר לבצע את השיר "גיטרה" של חיים משה. עדי לאון המליץ לו לשיר בשלב הבא שיר שקט, ואילו ירון אילן החמיא לו על צבע הקול והסגנון הנוסטלגי שלו. גיספן חשב שהוא נשמע כמו קריוקי ואוחובסקי הסכים: "זה נשמע ביתי". לבסוף אייל החליט להעביר גם אותו לשלב הבא.

האודישן הבא שייך לקמיל מסלוי בת 18 מתל אביב שבחרה לשיר את "התגעגעתי" של רינת בר. "אחד האודישנים הכי טובים ששמעתי פה" הכריז אייל בסיום האודישן, אוחובסקי הסכים וחשב שהביצוע היה מקסים. אופירה חשבה שהיא מרגשת, ועדי לאון כינה אותה: "הביג מאמא המזרחית ראשונה" והמליץ לאייל להעביר אותה לשלב הבא. אייל הקשיב לשופטים ובחר להעביר אותה לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא מיכאל אפללו בן 21 מבאר שבע, שבחר לבצע את השיר "זר כיסופים" של אייל גולן. גיספן דימה אותו למלאך מיכאל, לעומת גל אוחובסקי שחשב שהוא נשמע דומה מדי לאייל. "לא פחות ממעולה" הכריז עדי לאון והחמיא למיכאל על טכניקת השירה שלו. אייל הסכים עם עדי בהתלהבות, והחליט להעביר אותו ישירות לתכנית הבאה.

מיד אח"כ הגיעה יובל אלמלם בת 20 מיקנעם, שבחרה לבצע את השיר "מישהו הולך תמיד איתי" של עפרה חזה ז"ל. בסיום הביצוע, אייל התוודה שעפרה חזה היא הזמרת היחידה שרצה לפגוש ולשתף פעולה ולא יצא לו. לגבי הביצוע של יובל, גיספן חשב שהוא היה מלא בדרמה, לעומת גל אוחובסקי שאהב את הרגעים המוגזמים. עדי לאון קרא לה "השורטת" והסביר שהיא זמרת עם פוטנציאל, שיכולה לגרום לאנשים צמרמורות. ירון העיר לה על חוסר הדיוק בשירה, ולבסוף אייל החליט להעביר אותה לשלב הדו קרב. אחרי שישה מתמודדים שעברו לשלב הבא, הכריזה מרינה: "כזאת תכנית עדיין לא הייתה לנו".

האודישן הבא שייך לשי יחיאלי, בן 30 מקריית מוצקין שבחר לבצע את השיר "אלייך" של משה פרץ. גל אוחובסקי חשב שבהשוואה לכל המתמודדים של הערב הוא שר פחות טוב, לעומת ירון אילן שרצה לשמוע אותו שוב. אייל גולן סיכם: "אתה במקום הנכון בזמן הלא נכון", והחליט שלא להעביר אותו לשלב הבא.

המתמודדת האחרונה הערב היא ליבנת שמואל, בת 24 ממזכרת בתיה שבחרה לבצע את השיר "ניצוץ החיים" של שרית חדד. ירון חשב שיש לה עוצמה בקול, לעומת עדי לאון שמבחינתו הסלסולים שלה לא נגעו בו. "אותי ריגשת וצימררת" הכריזה אופירה והוסיפה שאם הוא העביר את שאר המתמודדים, היא חייבת להיות גם כן בשלב הבא. לאחר התלבטות, אייל החליט להעביר את ליבנת לשלב גלגל ההצלה: "החברים של אייל".

מי עולה לשלב הדו קרב?

בנות: שובל מלכה, קמיל מסלוי ויובל אלמלם

בנים: אוראן ביטון ואסף גיאת

ליבנת שמואל עוברת לשלב גלגל ההצלה – "החברים של אייל"

אורחי הכבוד

מנצחת העונה השביעית של האח הגדול שי מיקה והזמר רגב הוד שבחר לבצע את השיר "בתלם האוהבים" אליו הצטרף בספונטניות אייל גולן.

שלב הדו קרב

שובל מלכה פתחה את שלב הדו קרב עם השיר "כבר לא ילדה" של ג'ולייטה. גיספן חשב שהיא "קסם", ואילו גל אוחובסקי חשב שהיא כבר מוכנה להיות זמרת. אחריה עלתה קמיל מסלוי שבחרה לבצע את השיר "פתגם סיני" של הזמרת אתי ביטון. "אי אפשר להתעלם מהקול שלה" אמר עדי לאון, וציין שצריך ללמד אותה את כל הטכניקות שהיא עדיין לא יודעת. רגב הוד חשב שהיא שרה נפלא ואילו שי מיקה המליצה לה להנות יותר מהבמה. האחרונה לשיר בתלת קרב הבנות היא יובל אלמלם שבחרה לשיר את "קרוב אלי" של רינת בר, עדי לאון חשב שהיא זמרת חפלות, וגל אוחובסקי חשב שהיא זמרת טובה אבל שחסר בה ייחוד. במהלך הביקורות יובל הבטיחה שתעבוד על הדברים שהשופטים העירו לה עליהם ופרצה בבכי.

את דו קרב הבנים פתח אוראן ביטון עם השיר "באתי אליך" של אייל גולן. עדי לאון אמר שקשה לו להחליט על סמך השיר הזה בגלל שבעיניו הוא לא מספיק מזרחי והתגרה בשופטים כשאמר: "גם אני אצא זמר טוב אם אני אשיר אותו". אייל בתגובה לא התאפק וביקש מעדי לעלות לבמה ולשיר להם את השיר, עדי נענה לאתגר ופצח בשירה עם המיקרופון. "הוא שר הרבה יותר טוב ממך" ביקר אותו אוחובסקי, ואופירה המליצה: "תישאר שופט". מיד לאחר מכן אופירה חזרה לביקורת על אוראן: "לא רציתי שזה ייגמר" וגיספן הסכים איתה. מיד אחריו עלה אסף גיאת שבחר לבצע את השיר "כינורי" של רובי לוי, ולאייל הוא הזכיר לו את ישי לוי בתחילת הדרך והוסיף: "ביצוע מדהים". ירון אילן הבטיח שיילחם עליו לאורך כל התכנית, ואוחובסקי חשב שזה היה הביצוע הכי מפתיע היום, ואולי בתכנית כולה.

מי עולה לשלב הבא?

אחרי התלבטות ארוכה, אייל הבין שהוא נמצא בבעיה טובה והחליט לפתור אותה בדרך שלו: כל החמישייה עברה לשלב הבא. מזל טוב.