האודישן הראשון שייך לאושר כהן בן 17.5 מקריית ביאליק שבחר ללוות את עצמו בקלידים ולשיר את "לבד בינתיים" של בוגר התכנית מאור אשואל. בסיום הביצוע, אייל החליט לשנות את הפורמט לתכנית הקרובה שמלאה בכוכבי רשת ולהחליט רק בסוף השלב הראשון מי עולה לדו-קרב בהתאם. מיד לאחר מכן התחילו הביקורות: עדי לאון התרשם מהמוזיקליות של אושר וטען שהוא מזכיר לו את ארקדי דוכין, ואילו ואופירה הודתה שהיא התענגה עליו. 

המתמודדת הבאה היא בתאל נעוס, בת 29 ממושב אליקים שבחרה לבצע את "משתגע מאהבתך" של שלומי שבת. לירון אילן חסרה המזרחיות בבתאל, ועדי לאון לא חסך בביקורת: "ביצוע מגוחך". גיספן בתגובה ניסה לנחם ולעדן את דבריו של עדי: "ברשתות החברתיות יש הרבה אנשים שאוהבים אותך".

מיד אח"כ הגיע נתנאל פורטל בן 28 מטבריה, שבחר לבצע את "מיליון סיבות" של יואב יצחק. גל אוחובסקי חשב שהוא זמר מהוקצע מדי, אבל בכל זאת נהנה מהביצוע שלו, ואילו גיספן אהב את השירות שנתן נתנאל למילים של השיר (שאגב, גיספן כתב בעצמו). עדי אהב את צבע הקול של נתנאל, ולבסוף אייל ציין שמבחינתו היה אחלה ביצוע.

האודישן הבא שייך לנתנאל דבוש בן 16.5 מבאר שבע, שבחר לבצע את נערת החלומות של אלי לוזון. גיספן החמיא על האינטילגנציה המוזיקלית שלו, ואופירה הוסיפה שהוא חמוד אמיתי. עדי לעומת זאת חשב שהוא צריך עוד זמן להתפתח מוזיקלית וגל אוחובסקי הסכים.

המתמודד הבא הוא עמיאד עמר, בן 25 מפתח תקווה שבחר לבצע את השיר "ממש מראה נהדר" של זוהר ארגוב. אוחובסקי חשב שהוא נשמע כמו זמר של צוות בידור: "זה עשוי מדי ואין שום דבר אישי", ואילו אופירה חשבה שהוא השקיע מאוד לקראת האודישן אבל יצא לו מתאמץ מדי: "אולי זה טוב לאינטרנט אבל זה לא טוב לבמה".

מיד אח"כ הגיעה ספיר מלכה בת 21 מחדרה שבחרה לשיר את "תודה" של ישי לוי. "יש משהו בילדה הזאת" אמרה אופירה, וגיספן הסכים שיש לה קול מלטף וקטיפתי. עדי לאון חשב שהיא זמרת טובה אבל לא לז'אנר המזרחי, ולמרבה ההפתעה – גל הסכים איתו.

האודישן הבא שייך לאביאל בן, בן 21 מנתניה שבחר לבצע את "שתיים בלילה" של משה פרץ. "זה מזרחי חדש" הכריז גל, ואילו גיספן חשב שהוא לא שר מדוייק, אבל שזאת התחלה טובה לקריירה. "לוק של אלוויס פרסלי עם הסוואה של עומר אדם" הכריזה אופירה, וירון אילן המליץ לו להיפטר מהמניירות שדומות לעומר אדם.

המתמודדת הבאה היא ויולט קנינו, בת 22 מלוד שבחרה לבצע את "סלאמת" של זהבה בן. ירון אילן חשב שזה היה ביצוע מעורר כבוד: "אחד האודישנים היפים ששמענו", עדי לאון הסכים והוסיף: "אחת הזמרות החזקות שלנו". גיספן גם הוא הסכים ואייל סיכם שהביצוע שלה נתן כבוד גם לזמרת המקורית שלו - זהבה בן.

מי עולה לשלב הדו קרב?

דו קרב בנות: ספיר מלכה וויולט קנינו

תלת קרב בנים: אושר כהן, נתנאל פורטל ואביאל בן

אורחי הכבוד

לפאנל השופטים הצטרפו הזוג המלכותי עמרי וקסניה מהאח הגדול עונה 7

שלב הדו קרב

אושר כהן פתח את שלב הדו-קרב עם השיר "בחוף של פורטוגל" של אייל גולן ואופירה החליטה לתת לו את הציון שבע על הביצוע. ירון אילן אהב את הביצוע ואילו עדי לאון העיר לו על משיכת הצלילים בשירים קצביים. אחריו עלה נתנאל עם השיר "לוגם לוגם" של דקלון ודוד דהרי. ירון אילן חשב שזו הייתה טעות גדולה בבחירת שיר: "רציתי שיסתיים" הוא הודה. גיספן הוסיף שלדעתו הביצוע שלו לא היה חי, לעומת אופירה שחשבה שיש לו את זה. אייל המליץ לנתנאל שהיה לאורך כל הביקורת בגישה שלילית לקרוא את הספר "הסוד" ולאמץ לעצמו גישה חדשה לחיים. מי שסגר את תלת קרב הבנים עם השיר "עף אליך" של ליאור נרקיס הוא אביאל בן. עדי לאון חשב שהוא זייפן, לעומת אופירה שהמשיכה לדבוק בעמדה שלה שמדובר בכוכב.

את דו-קרב הבנות פתחה ספיר מלכה עם השיר "פני מלאך" של יואב יצחק. גיספן חשב שהיא לא מדוייקת, ואילו ירון אילן חשב שהשירה שלה מתאימה יותר לצוות בידור. אחריה עלתה ויולט קנינו עם השיר "ילדה" של אלי לוזון, וגיספן חשב שהביצוע שלה לא היה מעניין. אופירה חשבה שבחלק השני של התכנית כל המתמודדים ירדו ברמה כולל ויולט, וכל השופטים הסכימו איתה. אוחובסקי חשב שהיא הזמרת הכי טובה שהייתה היום ועדי לאון הבטיח לאייל שיש מה לשמוע ממנה בהמשך.

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית, אייל החליט להעלות לשלב הבא שלושה מתמודדים – ויולט קנינו, אושר כהן ונתנאל פורטל