המתמודדת שפתחה את התכנית היא טל סנטור, בת 20 מחיפה שבחרה לבצע את השיר "נולדת בשבילי" של אייל גולן. ירון לא אהב את הביצוע, ועדי חשב שיש לה מניירות של רוק ולא של זמרת מזרחית. גל חשב שהשופטים מפספסים אותה, ואייל בחר שלא להחליט אם היא עוברת או לא לשלב הדו-קרב.

האודישן הבא שייך לבר אביטן, בן 21 מיבנה שבחר לבצע את "כמו שיכור" של פאר טסי. אופירה מאוד אהבה אותו, ואילו יוסי גיספן וגל אוחובסקי חשבו שהוא לא מספיק ייחודי. עדי לאון וירון אילן הסכימו שהוא נשמע בדיוק כמו פאר טסי, ואייל בחר להשאיר אותו על "הגדר".

מיד אחריו הגיעה זהבה כהן בת 16.5 מאור יהודה, עם השיר "תמאלי מעאק". בסיום הביצוע אייל הכריז: "תכנית מספר 5 התחילה בזה הרגע", השופטים הסכימו איתו למעט עדי לאון שחשב שהדינמיקה שלה בעייתית אצלה. גל אוחובסקי סיכם במילה אחת: "מהממת", ואייל החליט שלהעביר אותה לשלב הדו-קרב. 

האודישן הבא שייך לתאומים חביב ויצחק ממן, בני 27 מתל אביב שבחרו לבצע את השיר "מה קרה לליבה" של ליאור נרקיס. אייל הכריז עליהם כעל "המזרחי החדש". ירון אילן חשב שהדינמיקה ביניהם נשמעת טוב והוסיף: "אנחנו לא יכולים להתעלם מזה שאתם הולכים להיות תופעה". עדי לאון ניסה לתת ביקורת אבל בגלל טעות בעברית, אופירה אסייג העלתה את המורה שלה ללשון על הקו וביקשה שתלמד אותו עברית. לבסוף אייל החליט שהתאומים עוברים לשלב הדו-קרב ושעדי לאון עובר למורה ללשון של אופירה. 

מיד אח"כ הגיעה תבל עשור, בת 19 מבית שמש שבחרה לבצע את השיר הקצבי "תי רשרש" של נטלי פרץ בוגרת התכנית. אופירה נהנתה מהאווירה השמחה של הביצוע, ושאר השופטים הסכימו שבחירת השיר בלבלה אותם ולכן מעניין לשמוע אותה בשיר אחר. "את הזמרת היחידה עד כה שעשתה פה שמח" הכריז עדי לאון, ואייל החליט לשמוע אותה גם בשלב הדו-קרב. 

המתמודד הבא הוא שון שיון, בן 22 ממעלות שבחר לבצע את "עד מתי אלוהי" של זוהר ארגוב כשהוא מלווה את עצמו עם גיטרה. ירון לא התחבר לביצוע, ועדי לאון הוסיף: "משעמם". גל אוחובסקי חשב שמגיע לתת לו עוד הזדמנות, אייל הקשיב לו והחליט להשאיר אותו על הגדר. 

מיד אחריו נכנסה בת אל מוגרבי, בת 19 מיפו שבחרה לבצע את השיר "הקשיבו חבריי" של שרית חדד. אופירה אמרה שהקול שלה ילדותי מדי כדי לעבור הלאה, ושאר השופטים חשבו שזה לא מספיק בשביל לעבור. אייל הסכים עם השופטים ונפרד ממנה לשלום.

האודישן האחרון שייך לאוריאן אלהרר, בן 26 מירושלים שבחר לבצע את השיר "עננים" של ישי לוי. אוחובסקי חשב שהקול שלו דומה לישי לוי, "זה היה מעונן חלקית" הוסיף יוסי על הביצוע. עדי לאון  דווקא חשב שהוא המתמודד ששר הכי טוב היום, וגיספן חלק עליו: "היו לו זיופים". לבסוף אייל החליט להשאיר גם אותו על הגדר.

מי עולה לשלב הדו-קרב?

דו קרב בנות: זהבה כהן מול תבל עשור

דו קרב בנים: התאומים ממן מול אוריאן אלהרר

אורחי הכבוד

אסף אטדגי קפץ לאולפן עם אוריאל שלומי שביצע את השיר "בכה כינור" שכתב והלחין יוסי גיספן.

שלב הדו קרב

זהבה פתחה את שלב הדו-קרב עם השיר "חמותי" של שרית חדד. גל חשב שהיא לא התכוונה למילים, ועדי לאון חשב שהביצוע חסר טעם. ירון אילן חשב שיש בה יותר ממה שהם ראו באודישן הזה ושזה עניין של זמן עד שתפתח ותתעצב. מיד אחריה עלתה תבל עשור וביצעה את השיר "תגידי" של ליאור נרקיס וירון אילן חשב שהיא יודעת להגיש שיר. את אופירה היא הצליחה להפתיע בשיר השקט, ואילו אסף העיר לה על אי הדיוקים.

דו קרב הבנים התחיל מהתאומים ממן שבחרו לבצע את "מקצב במרוקאית" של מרגלית צנעני. יוסי גיספן חשב שהם מביאים ווייב טוב אבל שהם רחוקים ממוזיקה מזרחית. "שני גרועים" הכריז עדי והוסיף שאם הם מורידים את הזקנים והקעקועים הם לא שווים כלום. אחריהם עלה אוריאן וביצע את השיר "שחורת עיניים" של משה פרץ, השופטים חשבו שהביצוע לא מספיק טוב ועדי לאון חשב גם הוא שאין עניין בביצוע.

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית, אייל החליט שמדו קרב הבנים – התאומים ממן עולים לשלב הבא, ושמדו קרב הבנות עולה זהבה כהן. המתמודדת תבל עשור תצטרף לקטגוריה "החברים של אייל", שם היא תזכה להילחם שוב על מקומה בתכנית.