האודישן הראשון שייך לסהר מכלוף בן 22.5 מראשון לציון, שבחר לפתוח את התכנית עם השיר "ילדונת" של קובי פרץ. ירון נהנה מהביצוע, ואילו עדי לאון הודה: "שמח עשית – ואותי קנית". גל אוחובסקי אהב שהביצוע היה מלא ברגש והוסיף: "אם זה תלוי בי הוא עולה לדו-קרב". אייל לעומת זאת סיכם שהאנרגיות של סהר היו גדולות יותר מהשירה שלו, אבל בכל זאת החליט להעביר אותו לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא ענבל חיימוב, בת 19.5 מאזור שבחרה לבצע את השיר חייל משמר הגבול של אסאלה. גל אוחובסקי חשב שהיא זייפה לעיתים, ואילו אופירה אמרה שהיא לא התחברה. "יש לך קול טוב אבל זה לא מספיק בשבילנו" סיכם אייל והחליט שלא להעביר אותה לשלב הבא.

מיד אח"כ הגיע אופיר הראל, בן 32 מקריית אתא שבחר לבצע את "אבא שלי" של אלי לוזון. אופירה לא התחברה ויוסי גיספן העדיף שלא להגיב על הביצוע על מנת שלא להביך אותו. לעומת זאת, עדי לאון חשב שאופיר שר טוב בסגנון שלו, אייל הסכים איתו והחליט להעביר את אופיר לשלב הבא.

האודישן הבא שייך לעדן ענקי בת 19.5 מאשדוד, שבחרה לבצע את השיר "לחלום" של זוכת התכנית – נסרין קדרי. "יש לך פלפל בגרון" הכריז עדי לאון וכינה אותה בשם "גברת חריפה", השופטים הסכימו עם עדי ואייל הוסיף: "אם תיישמי את ההערות שלנו את תגיעי רחוק בתכנית הזאת" ומיד לאחר מכן העביר אותה לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא אוריאן רפאל בן 23 מנתניה, שבחר לבצע את השיר "ידעת שזה זמני" של אייל גולן. ירון אילן חשב שזה לא היה ביצוע טוב ולטעמו זה לא הספיק לשלב הדו קרב, לעומת עדי לאון שחשב שמדובר בזמר טוב. אופירה אמרה שיש בו משהו חדש ולכן שווה לתת לו צ'אנס. לבסוף אייל החזיר את אוריאן למרינה עד שיקבל החלטה לגביו.

מיד אח"כ הגיעה להב כהן בת 18 ממגדל העמק, שבחרה לבצע את השיר "מאמי" של ניסו סימן טוב. עדי לאון הודה שהיא הצליחה לבלבל אותו, וירון אילן חיזק: "את לא ברמה שמספיקה לתכנית". גיספן חשב שהיא עדיין צעירה מדי לתכנית, ואוחובסקי הציע לה לחזור בעוד שנתיים וזכה לחיקוי שלו מאייל גולן.

האודישן הבא שייך לגיל ואזאנא בן 19 מרעננה, שבחר לבצע את השיר "נתת לי אותה" של דודו אהרון. אופירה נהנתה מהביצוע, וגיספן חזה לו עתיד מזהיר בתכנית. גל אוחובסקי אהב את צבע הקול שלו, ואייל החליט להעביר אותו לשלב הדו-קרב.

המתמודדת האחרונה להערב היא אופק יצחקי בת 18.5 מירושלים שבחרה לבצע את השיר "בת שמונה עשרה" של שרית חדד. עדי לאון חשב שהיא נשמעת כמו שזמרת מזרחית צריכה להישמע, וירון אילן תיאר אותה כסוג של חווה אלברשטיין המזרחית אחרי שאייל חשף שהיא עלתה לבמה עם סנדלים. לבסוף אייל החליט להעביר אותה לשלב הבא שם יוכל לבחון אותה גם בשיר שקט.

מי עולה לשלב הדו קרב?

אייל החליט שהמתמודד גיל ואזאנא עובר ישירות לשלב הבא

דו קרב בנות: עדן ענקי ואופק יצחקי

תלת קרב בנים: סהר מכלוף, אופיר הראל ואוריאן רפאל

אורחי הכבוד

לפאנל השופטים הצטרף הזמר קובי אפללו, האיש והקונצנזוס שגם ריגש עם ביצוע לשיר "ים הרחמים"

שלב הדו קרב

עדן ענקי פתחה את דו-קרב הבנות עם השיר "שבוי לאהבה" של אג'אר, והשופטים החמיאו פה אחד על הביצוע. אופירה ביקשה ממנה להרדים בשירה את הילדים שלה, וירון אילן החמיא על ההבנה שלה את המילים של השיר. מיד אחריה עלתה אופק יצחקי וביצעה את השיר "רק לאמא" של אתי ביטון בהתרגשות גדולה. "זה היה הרבה פחות גרוע ממה שנדמה לך" הרגיע אייל בסיום הביצוע, וגל אוחובסקי הצטרף אליו והוסיף שלדעתו היא אפילו צריכה לעבור. עדי לאון לעומתם חשב שמדובר בביצוע רע ושהיא לא זמרת שיכולה לשיר שירים שקטים.

את תלת קרב הבנים פתח סהר מכלוף עם השיר "אם תרצי" של ליאור נרקיס, ולקובי אפללו הפריע שהוא מכונס בעצמו. מיד אחריו עלה אופיר הראל שבחר לבצע את השיר "סוד המזלות" של זוהר ארגוב, והשופטים לא התלהבו מהביצוע חוץ מעדי לאון שנלחם על כך שמדובר בזמר טוב. אחרי דיונים ושכנועים, עדי ביקש מאופיר לשיר משהו אחר על מנת להוכיח לשופטים את היכולות האמיתיות שלו. אופיר נענה לבקשה ובחר לבצע את השיר "בצמאוני" של עופר לוי, כשבסיומו השופטים מחאו כפיים והודו בפני עדי שטעו חוץ מירון אילן שחשב שזה לא פייר שהמתמודד הזה קיבל אודישן נוסף.

המתמודד שסגר את תלת קרב הבנים ועל הדרך גם עשה בלאגן הוא אוריאן רפאל, שבחר לבצע את השיר "ברצלונה" של ג'ו עמר. בסיום האודישן פנה אוריאן לירון אילן בטענות שהסתכל עליו בצורה לא יפה באודישן הראשון, ואילו ירון אילן בתגובה החליט לתת לו את הביקורת אחרון. יוסי גיספן תיאר את השירה שלו כשירה "שיכורה", ולאחר מכן אופירה נזפה בו על ההתנהגות הלא מכבדת שלו: "עברת את גבול הטעם הטוב".

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית אייל החליט שהמתמודדים שמצטרפים לגיל ואזאנא בשלב הבא הם סהר מכלוף ועדן ענקי.

_OBJ