המתמודדת הראשונה להיום היא מורן דהן, בת 26 מרמלה. מורן בחרה לבצע את "השגחה עליונה", שיר הנכתב על ידי דורון מדלי ויוני רועה במיוחד לכבוד גמר שבועי של העונה הראשונה והפך ללהיט. השופטים חשבו שמורן לא זמרת מספיק טובה, "את רק מתחפשת לזמרת" אמר עדי לאון ולאחר התלבטות, אייל בחר שלא להעביר אותה לשלב הדו קרב.

אחריה נכנס לואי עלי, בן 24 מכפר מרר שסחף את אייל והשופטים עם הביצוע לשיר "ג'יני ג'יני" של שריף ועבר פה אחד לשלב הדו קרב.

מיד אח"כ הגיעה שירן אליאס, בת 26 מבני ברק שבחרה לבצע את השיר "על המזח" של שרית חדד. שירן מצאה חן בעיני השופט גל אוחובסקי שהמליץ ביחד עם אופירה להעביר אותה לשלב הדו קרב, ואילו ירון אילן חשב שהיא לא מדוייקת. לבסוף אייל החליט להעביר אותה לשלב הבא על סמך הקול המיוחד שלה.

האודישן הבא היה של בן אדרי, בן 18 ממעלה אדומים שבחר לבצע את "פרק אחר" של בוגר התכנית חיים איפרגן. השופטים התלהבו מבחירת השיר, ולמרות שההתרגשות פגעה לו בביצוע, אייל החליט להעביר אותו לשלב הדו-קרב.

אחריו נכנסה נטלי קבסה בת 29 מקריית שמונה, שבחרה לשיר את "געגועים" של שרית חדד וללוות את עצמה בגיטרה. בעיצומו של האודישן אייל קטע אותה ובישר לה שמבחינתו היא עוברת לשלב הדו קרב, עוד לפני שהתייעץ עם השופטים.

המתמודד הבא הוא יקיר בן שלום, בן 25 ממושב חדיד שבחר לשיר את "מלאך שטן" של זוהר ארגוב. עדי לאון לא חסך בביקורת על גוון הקול של יקיר, וגיספן הוסיף: "הזמר הכי טוב בקריוקי השכונתי". אופירה בתגובה ביקשה מעדי להיות פחות קשוח, ואייל בחר שלא להעביר את יקיר לשלב הדו קרב.

אחריו נכנסה דיאנה אזייב, בת 21 מחדרה שבחרה לשיר את "שורף לי בעיניים" של עדן בן זקן. עדי לאון התלהב מהביצוע, ואילו ירון אילן חשב שהיא נשמעת כמו עדן בן זקן. אחרי דיון של פאנל השופטים, אייל הכריע והעביר אותה לשלב הבא.

האודישן האחרון של הערב היה של רועי עזר, בן 26 מנתניה שבחר לבצע את השיר "אתה עושה לי טוב" של זוכת העונה השניה – נסרין קדרי. אייל ועדי נמנעו מלשפוט אותו עקב הכרות קודמת לתכנית, ולכן שאר השופטים היו אלה שהחליטו להעביר את רועי עזר לשלב הבא.

שלב הדו-קרב

לאחר התייעצות השופטים, אייל החליט שלואי עלי, רועי עזר, נטלי קבסה ודיאנה אזייב הם המתמודדים שיתחרו אחד מול השניה בשלב הדו קרב. לואי עלי פתח את שלב הדו קרב הבנים עם השיר "רוח ים" של עופר לוי והצליח לגרוף איתו מחמאות רבות מהשופטים. מיד אחריו רועי עזר ביצע את השיר "ברצלונה" של משה פרץ וגל אוחובסקי חשב שהביצוע היה רגיל מדי ואילו עדי הודה שהוא נהנה מאוד מהביצוע.

נטלי קבסה בחרה לשיר את "פגישה" של מרגלית צנעני והשופטים לא התרשמו מהביצוע. מיד אחריה עלתה דיאנה אזייב עם השיר "ארוץ עד אלייך" של משה פרץ, והשופטים חשבו שההתרגשות פוגעת לה בביצועים. עדי לאון המשיך בקו הקשוח של הערב והוסיף: "זייפנית. נקודה".

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית, אייל החליט שאף אחת מהבנות לא ראויה להמשיך לשלב הבא, ובחר את לואי עלי ורועי עזר כזוכים היומיים.

אורחת הכבוד

הזמרת זהבה בן כיבדה את אייל ואת השופטים בנוכחותה ובחרה לבצע באולפן את השיר "סלאמת".