המתמודד הראשון שפתח את הערב הוא עידו ג'רפי עם השיר "כמו שוקולד" של יואב יצחק. אייל התפעל מהביצוע והסביר שבדיוק ככה צריך להגיש שיר קצבי, בקלילות ובכיף. עדי ליאון חשב שזה היה לא פחות ממושלם, והחמיא לעידו: "אני לא יודע איך לא פרצת עד עכשיו". גם גל אוחובסקי הצטרף למחמאות וחשב שזאת הייתה בחירת שיר טובה, ויוסי גיספן הרגיש שהביצוע הקצבי הצליח גם לרגש. אחרי כל המחמאות שקיבל, אייל הודיע לעידו: "עפת לתכנית הבאה".

 

מי שעלה מיד אחריו לבמה הוא איהב עטילה, שהחליט להקפיץ את השופטים עם השיר המרוקאי "Layla zid aktar". ירון אילן אהב את השילוב בין השירה המרוקאית למאוול הערבי, אבל ביקש מאיהב להיות יותר משוחרר. אופירה התרגשה עד דמעות, וחשפה שזה השיר שאמא שלה הקדישה לכל בת שהתחתנה. עדי ליאון החמיא לסלסולים של איהב, אבל הצטרף לעצה של ירון וביקש ממנו להשתחרר וליהנות קצת יותר. אחרי שאייל סיכם את הדיון בכך שאיהב צריך להרגיש יותר בנוח על הבמה, הוא בישר לו שעבר לתכנית הבאה.

האודישן הבא שייך לאושר כהן שבחר לבצע את השיר "מיליון נשיקות" של עומר אדם. בסיום השיר, אושר הודה שהיה לו קשה, ואוחובסקי הסביר שהם הרגישו את זה לאורך השיר: "זה לא היה נעים". אחרי שגם יתר השופטים הרגישו שהביצוע לא היה מספיק מוכן, אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב. 

המתמודד הבא הוא רועי עזר שבחר לבצע את השיר "סוכר" של נתי לוי. אופירה כל כך התפעלה מהביצוע, שהחליטה להתנצל על כך שבפרק הקודם החליטה שלא להעביר אותו שלב. גם ירון אילן ויוסי גיספן הצטרפו למחמאות: "זה היה סוכר". למרות שגל הסביר שזה עניין של טעם והוא פחות אהב את הביצוע, אייל החליט להעביר את רועי לתכנית הבאה.

הבא אחריו הוא סהר מכלוף שבחר להקפיץ את השופטים עם מחרוזת שכללה את השירים: "רק חיוכים" של ישי לוי, "משתוללת בחוץ" של יואב יצחק, ו- "האור שבעיניים" של אייל גולן. עדי ליאון פחות אהב את הביצוע, והסביר שסהר לא שלט בדינמיקה שקיימת במחרוזת. אוחובסקי לעומת זאת אהב את האנרגיה של הביצוע, ואילו אופירה וגיספן הרגישו שהביצוע לא היה מספיק טוב. אייל התאכזב והסביר שציפה ממנו ליותר, ולבסוף החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

מי שעלו לבמה מיד אחריו הם האחים ממן, שבחרו לבצע את השיר "תלך כפרה עלי" של שרית חדד. בסיום ביצוע השופטים התקשו להירגע מפרץ האנרגיה שהיה באולפן. עדי ליאון אמר שנהנה מהקולות השניים במהלך השיר, אבל אמר שהוא לא מצליח להחליט אם הם זמרים או גימיק. אוחובסקי הכתיר אותם כ"גאווה ישראלית", ואופירה אמרה שהיא מוכנה לרוץ איתם למרחקים ארוכים. אחרי שגיספן קבע להם הופעה ראשונה והזמין אותם להופיע בחתונה של ילדיו, אייל לקח אותם יד ביד לתכנית הבאה.

המתמודד הבא הוא יוסי רביב שבחר לבצע את השיר "רוצה בה" של עופר לוי. יוסי גיספן הסביר שהוא לא רואה התקדמות בקו המוזיקלי, וירון אילן הסכים באופן מלא עם הביקורת. יתר השופטים הסבירו שאין חדשנות חדשנות, ואופירה אמרה שמבחינה הוא יורד בדירוג. אייל סיכם שהביצוע היה צעקני מדי והחליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

האודישן הבא שייך למיכאל אפללו שבחר לבצע את השיר "לשיר בקול ערב" של דקלון. אייל פתח עם הביקורת הראשונה והכריז שזה היה ביצוע לא טוב, שהרגיש קצת כמו קריוקי. עדי הסביר שהשירה הייתה מהירה מדי, ואפילו המליץ להוריד אפליקציה שתלמד אותו לעקוב אחרי הקצב הנכון. אחרי שיתר השופטים הסכימו עם הביקורת, אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

מיד אחריו עלה לבמה לואי עלי שבחר לבצע את השיר "Mawaadtik Benjoum Elleyl". בפעם הראשונה העונה אייל לא אהב את הביצוע של לואי, ואפילו זיהה זיוף קל. לעומת זאת, ירון לא שמע את הזיוף והכתיר את לואי כזמר עם בשורה שיכול לפנות למגוון של קהלים. גיספן החמיא ללואי על מגוון הסגנונות שהפגין במהלך השיר, ואופירה קבעה: "אתה ליגה אחת מעל כולם". בסיום הדיון שהתעורר באולפן, אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

המתמודד הבא הוא גיל ואזאנא שבחר לבצע את השיר "למות מקנאה" של אייל גולן. ירון הגיע עם הרבה ציפיות אבל התאכזב מהביצוע. גיספן הסביר שלא הרגישו את החיבור לשיר, ואופירה הסכימה ואמרה שהביצוע לא הצליח לרגש אותה. אחרי שגם עדי הסביר שהשירה לא הייתה מקצועית מספיק, אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

המתמודד הבא והאחרון  להערב הוא אסף גיאת עם השיר "שמח ועצוב" של אריס סאן. ירון הרגיש מבולבל בסיום הביצוע, הוא ביקש מאסף להביא את האישיות שלו לבמה ולהפסיק עם המניירות של ישי לוי. גיספן הסכים עם הביקורת, וגל הסביר שהבחירה של השיר הייתה מעניינת אבל הביצוע פחות. אופירה לעומת זאת אמרה שאין לה בעיה עם הדמיון בשירה לישי לוי, אבל שציפתה ממנו לקצת יותר הערב. את הדיון סיכם אייל ואמר שהתמימות שהייתה באסף בתכנית הראשונה נעלמה, והחליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

אורח הכבוד

קרוב משפחתו של אייל, דוד ג'מיל, הגיע לאולפן לביצוע מרגש של הקלאסיקה "הכוכב שלי".

מי יעלה לשלב הבא?

בסיום התכנית אייל החליט שהמתמודדים שמצטרפים לעידו ג'רפי, איהב עטילה, רועי עזר והאחים ממן, ועוברים לתכנית הבאה הם אושר כהן, לואי עלי ואסף גיאת.