לצוות השופטים הצטרף הערב המעבד והמפיק האגדי יעקב למאי, ועזר לאייל מי מהמתמודדים יעלה לשלב חצי הגמר.

המתמודדת שפותחת את רבע הגמר היא עדן ענקי עם הלהיט "כל העיר שלנו" של עדן בן זקן ופאר טסי. ירון אהב את הגישה שלה והוסיף: "פתיחה מצויינת לערב", עדי לאון העיר לה על זיופים ולגל לאחובסקי חסר משהו בביצוע.

מיד אחריה עלה עידו ג'רפי עם השיר "אחרי כל השנים" של עומר אדם. אייל התחיל בזה שלדעתו עומר היה גאה בביצוע, "הבאת לכאן ביצוע שהוא לא פחות ממושלם" הוסיף גיספן. ירון הצטרף למחמאות, ואופירה שמחה שההערות של השופטים בתוכניות הקודמות הצליחו לחדור אליו.

הביצוע הבא שייך לויולט קנינו עם השיר "רחוק מכאן" של אייל גולן. עדי התאכזב מהביצוע ומהבחירה הלא מאתגרת, ואילו גל הרגיש שהיא התרכזה יותר בטכניקה מהמילים. אופירה לעומת זאת התרגשה מויולט, ויעקב למאי סיכם עם מחמאה גדולה: "אם הייתי צריך להחתים מישהי – הייתי מחתים אותה".

מיד לאחר מכן עלו התאומים ממן עם השיר "מתוקה מהחיים" של דדי דדון. ירון אילן התאכזב מבחירת השיר: "זאת פרודיה על המוזיקה המזרחית" והוסיף: "אתם רוצים להיות פרודיה או רוצים להיות זמרים?". ירון אילן התוודה שהוא התבאס והתבייש: "אתם במעמד של רבע גמר ואתם נשמעים כמו ילדי קריוקי". גיספן הצטרף: "זה הביצוע הכי גרוע שלכם העונה", ועדי קינח: "כמו שהשיר פרודיה גם אתם פרודיה".

המתמודד הבא הוא עידו עזר שבחר לבצע את השיר "תאמין לי" של עדן בן זקן. עדי לאון העיר על אי הדיוקים וייעץ לו לשחרר את הלחץ, ואילו ירון אילן החמיא: "אחד הביצועים הטובים שלך בתוכנית". 

מיד אחריה עלתה גיידה אבו אועד עם השיר "אייל גולן קורא לך" – שיר הנושא של התוכנית. "אני אוהבת בנות ששותות קוקטייל אומץ" הכריזה אופירה, והשופטים העריכו את הבחירה האמיצה. עדי נהנה מהביצוע, ויעקב למאי העיר על המבטא וייעץ לגיידה לעבוד על הדיקציה שלה.

הביצוע הבא שייך לעדן בן אבו עם השיר "כשאת הלכת" של משה פרץ. עדי העיר לה על חוסר הביטחון: "תנסי להרגע ולזרום עם השיר", לעומת אוחובסקי שחשב שעדן היא אחת המתמודדות המשוחררות והרגועות בנבחרת. יעקב למאי החמיא לעדן על הקול שלה, ואייל סיכם: "זה היה ביצוע טוב שלך".

מיד לאחר מכן עלה לואי עלי עם השיר "עשינו היסטוריה" של ליאור נרקיס. ירון אילן חשב שזה היה ביצוע מאכזב, וגיספן חיזק: "טעות לגעת בשיר קצבי של ליאור נרקיס". אופירה חשבה שהשופטים מחמירים עם לואי ושזו סך הכל הייתה נפילה קלה, וגל חיזק: "היו גם רגעים יפים בשיר".

המתמודדת הבאה היא בר כהן עם השיר "הגורל הזה" של דודו אהרון. בסיום הביצוע אייל משתף שיש לו צמרמורת: "הביצוע הכי טוב שלך עד היום" והודיע לה שהיא עוברת ישירות לשלב חצי הגמר. גיספן המשיך עם המחמאות: "זה הביצוע הכי טוב שהיה מתחילת התוכנית", ועדי חשב שהיא הייתה הכי מוכשרת היום.

אורחת הכבוד:

מלכת השושנים עדן בן זקן קפצה לאולפן וביצעה את השירים שלה "כשאתפרק", "שיכורים מאהבה" ובספונטניות את "שורף לי בעיניים".

בסיבוב השני שרו המתמודדים עם הביצועים החלשים ביותר הערב:

ויולט פתחה את הסיבוב השני עם השיר "בלדה לאביב הבוכה", והשופטים התאכזבו מהביצוע: "יכולת להביא הרבה יותר" סיכם עדי. מיד אחריה עלו האחים ממן עם השיר "שפוי בשבילך" של ליאור נרקיס, ובסיום הביצוע הכריז עדי: "חזרתם ובגדול". הביצוע הבא היה של לואי עלי עם "אל עד לי לעד" של יניב בן משיח, גל ואופירה חשבו שזה היה ביצוע מהמם לעומת ירון ועדי שפחות התלהבו.

דו קרב בהפתעה:

לאחר לבטים ארוכים אייל החליט שויולט ולואי יעלו לדו קרב הפתעה אחד מול השניה. לואי בחר לבצע את השיר "ala bali" וויולט את השיר "חיכיתי לו" של שרית חדד. אחרי שני הביצועים השופטים בחרו בזה אחר זה את הפייבוריטים שלהם, כשלבסוף אייל החליט להיפרד מלואי עלי.

 "אייל גולן קורא לכם" ראשון עד שלישי ב-18:30, ערוץ 24