המתמודד הראשון הוא יוסי רביב, בן 23 מכפר סבא שבחר לפתוח את הערב עם השיר "רציתי לדבר איתך" של זוכת העונה השניה – נסרין קדרי. "עם הביצוע הזה אתה לא צריך להתרגש" הכריז אייל, וגל אוחובסקי חשב שהביצוע היה מרגש. עדי לאון קטע את מחמאות השופטים: "אתה מסלסל יותר מדי", אך אייל העביר אותו בכל זאת לשלב הדו קרב.

האודישן הבא שייך למור אטיאס בת 25 מקריית גת, שבחרה לבצע את השיר "יא בינתי" של שני יצהרי. יוסי וגל טענו שהביצוע חובבני, לעומת אופירה וירון שחשבו שיש בה משהו ומגיעה לה עוד הזדמנות. עדי לאון חשב שהיא לא זמרת מזרחית, ואייל החליט שלא להעביר אותה לשלב הבא על סמך הזיופים.

מיד אח"כ הגיע שמואל פרץ בן 25 מרמת גן, שבחר לבצע את השיר "לילה לא לילה" של עופר לוי. עדי לאון חשב שהכיוון המוזיקלי לא התאים לו, וירון אילן הסכים: "אם אתה לא שר עופר לוי כמו שצריך אז אל". אייל החליט למשוך את ההתלבטות ולהודיע לשמואל אם הוא עבר לשלב הבא רק אחרי שיקשיב לכל הביצועים.

המתמודדת הבאה היא שירן מלמד, בת 20 מגדרה שבחרה לבצע את השיר "בא לי" של שרית חדד. "יש לך קול חד וטוב" פתח עדי לאון בביקורת והוסיף שיש לה בסיס טוב לשירה, והשופטים הצטרפו לדעה. "אפשר לשמוע הפתעות ממך בהמשך" סיכם אייל והעביר אותה לשלב הבא.

האודישן הבא ששיך לירין זריהין בן 24 מחצור הגלילית, שבחר לבצע את השיר "אלוהיי שבשמיים" של משה פרץ. "שמעתי הרבה צרידות" פתח ירון אילן והודה שהאודישן השאיר אותו מבולבל, ועדי לאון הוסיף שהוא לא נהנה מהביצוע. "שווה לתת לו הזדמנות" ביקש גל, ואייל החליט להודיע לירין אם הוא עבר רק בסיום האודישנים.

מיד אח"כ הגיעה לידור בן עטייה בת 18.5 ממושב אלישמע שבחרה לבצע את השיר "בנאדיק" של נסרין קדרי זוכת העונה השניה. בסיום האודישן לידור פרצה בבכי מהלחץ, וזכתה לקבל חיבוק מהשופטת אופירה ואייל הוסיף שאחרי שהוא יגיד לה את מה שהא חושב היא כבר לא תבכה: "זה היה אחד הטובים ששמענו מתחילת התחרות". גיספן האמין שהשיר נכתב בשבילה, ואילו גל אוחובסקי חשב שיש לה קול יפה. אייל העביר אותה לשלב הבא, למרות שלטענתו היא לא הייתה בקצב וגל אוחובסקי הוסיף: "עכשיו הכל בידיים שלה".

המתמודד הבא הוא שי חזן, בן 25 מחיפה שבחר לבצע את השיר "וואי לי" של עומר אדם. ירון אילן חשב שהוא דיקלם את המילים ושר בצורה מונוטונית, ואילו עדי לאון אמר שלדעתו יש לו קול מעניין. אוחובסקי חשב שאין בשירה שלו אופי. לבסוף אייל החליט שמגיעה לו עוד הזדמנות בשלב הדו קרב.

המתמודדת שסגרה את האודישנים היא לירון אלביליה בת 17 מעכו, שבחרה לבצע את השיר "כזאת תמימה" של ג'ולייטה. מבחינת אופירה היא עברה בגדול, ואילו גל אוחובסקי חשב שיש לה פוטנציאל: "כל מה שצריך בשביל להיות זמרת". עדי לאון הרגיש שהיא מחפשת "פוקימונים" לאורך השיר, ולבסוף אייל החליט להעביר אותה לשלב הבא.

רגע לפני קבלת ההחלטות, מרינה עצרה את אייל וביקשה ממנו להקשיב למתמודדת נוספת: ציפורה מכרמיאל, שבחרה לבצע את השיר "ימים יגידו" של אייל גולן, רק בגרסה כשרה בשם "ימים יגיעו". גיספן אהב את עבודת קידוש שם שמיים, ועדי לאון הוסיף: "את בת של מלך". אוחובסקי חשב שלא מדובר בזמרת מדהימה, אבל אייל חלק עליו והחליט להעביר אותה לשלב הדו קרב.

מי עולה לשלב הבא?

תלת קרב בנים: יוסי רביב שמואל פרץ ושי חזן

רב קרב בנות: שירן מלמד, לידור בן עטייה, לירון אלביליה וציפורה

הגמר היומי

יוסי רביב פתח את התלת קרב הראשון עם השיר "חניה יא יומה", עדי לאון התלהב מהביצוע וגיספן חשב שהשירה שלו טובה לחפלות בזמן שאיציק זוהר הסתקרן אם הוא יכול לעשות דברים אחרים עם הקול שלו. מיד אחריו עלה שמואל פרץ שבחר לשיר את "העיניים שלי" של ליאור נרקיס. אוחובסקי חשב שהוא לא בשל עדיין להופיע בפני קהל, ואופירה חיזקה: "זה לא עשה לי כלום". האחרון לשיר מהבנים הוא שי חזן, שבחר לבצע את "שובר שתיקה" של מושיק עפיה. איציק וגל ראו בו משהו, לעומת עדי לאון שהתעצבן מהתירוצים של שי על כך שהשיר לא התאים לו.

שירן בחרה לפתוח את שלב דו קרב הבנות עם השיר "טלפון האהבה" של זהבה בן. גיספן חשב שהשירה לא הייתה מדוייקת, ואופירה הוסיפה: "היא לא תצליח להשתלב בשלבים הבאים". לעדי הייתה חסרה הגשה יותר "קולית" לעומת איציק שחשב שיש לה קול שאפשר לעבוד איתו. הבאה אחריה היא לידור שבחרה לשיר את "הטעם הישן" של משה פרץ, גיספן חשב שהביצוע לא היה טוב, ולעדי ואיציק חסרה השמחה בביצוע הקצבי. המתמודדת הבאה היא לירון שבחרה לבצע את השיר "נסיך שלי" של מורן מזור, לירון התקשתה להתחיל את הביצוע מהלחץ אך לבסוף ביצעה אותו מהתחלה ועד הסוף. עדי העדיף שלא לתת ביקורת על הביצוע, ואייל העריך אותה על כך שלמרות הלחץ, היא המשיכה לשיר. את הגמר היומי סגרה ציפורה עם השיר "אתה המלך" של אייל. עדי לאון התלהב: "את ציפור שיר", לעומת גיספן שחשב שההופעה שלה עשויה מדי.

אורחי הכבוד

איציק זוהר קפץ להגיד שלום לקולגה אופירה, ולהקת צלילי העוד ביצעו את הקלאסיקה "אני גדליה".

המנצחים היומיים

בסיום התכנית אייל החליט שיוסי רביב, לידור בן עטייה וציפורה הם המנצחים היומיים שזכו לסגור את שלב האודישנים.