היא אומנם הגיעה מרחק הסנפה מהגמר הגדול, אבל אין בכלל ספק שדורין סגול הייתה אחת הדיירות הכי בולטות שהתבצרו במתחם בעונה החולפת של "האח הגדול".

אחרי שתקעה עקב בתעשייה, סגול לא התאיידה לרגע ומשיכה להישאר מתחת לפנס בזכות אינספור פעילויות כאשת עסקים ואחת הסטייליסטיות הכי מובחרות בשטח. היום היא תהייה במוקד כאשר מנחי "24 עד הבית" יקפצו לביקור בבית שלה בראשון לציון, לחפלה רועשת עם המון הפתעות.

בואו לזרום איתנו בפייסבוק של 24

"הולך להיות בעיקר שמח", מגלה סגול שעות ספורות לפני החגיגה, "אני והמנחים הולכים לצאת מלימוזינה גדולה ,הולך להיות המון המון אוכל טריפוליטאי, כולל תחרות בישול בין אמא שלי לבחרה הכי טובה שלי. יהיו שירים, ריקודים ובעיקר מלא צחוקים. אל תפספסו".

דבר אחד סגול לא מפספסת, וזאת כמובן העונה הנוכחית של "האח הגדול". בתור מי שהייתה שם רק לפני שנה, היא מספקת כמה תובנות מפתיעות על החבורה ששוהה שם בעונה הנוכחית.

"אני כן חושבת שמדובר בעונה צבעונית, אבל זה שאורטל בן דין יצאה פגעה מאוד בעניין. למרות שאני לא מתחברת אליה בכלל ולא לדעות שלה, אני יודעת בוודאות שלא הייתי מסתדרת איתה בבית. היא קצת הזכירה לי את טהוניה".

מי מהדיירים כן מצא חן בעיניך?
"טל עושה הכי הרבה עניין בבית, אבל אני חושבת שהשנה המתמודדים באו מוכנים ומודעים למצלמות. אני לא מוצאת אנשים אותנטיים השנה באח לצערי, עושה רושם שהם מודעים למצלמה יותר מידי והם עוד לא עצמם. אבל מה שבעיקר חורה לי זה שאף אחד לא באמת בא לעשות שם פאן וליהנות מהחוויה, אין צחוקים שם בכלל. כולם באו להתחרות על הפרס ולהתפרסם וזה בולט".

את עדיין בקשר עם המתמודדים מהעונה שלך?
"לא, אני לא בקשר עם אף אחד. ברגע שיוצאים החוצה הדינמיקה משתנה ודברים משתנים. אני תמיד אומרת רחוק מתוק, אני לא בקשר אבל אין לי חלילה ריב עם אף אחד".

"24 עד הבית" א-ד, 15:00, ערוץ 24 

אירוע בלייזר מאי 2014 - דורין סגול (צילום: צ'ינו פפראצי)
הולך להיות אצלה שמח היום | צילום: צ'ינו פפראצי