דנה אינטרנשיונל מחפשת את להקת הבנות האולטימטיבית שתכבוש את ישראל. אחרי מיונים קפדניים, 32 בנות נבחרו לצאת למסע מוזיקלי, במהלכו הן יחולקו לסוגים שונים של להקות. "אנחנו רוצים להביא משהו חדש שעוד לא היה פה", מבטיחה הדיווה, "הבנות שיגיעו יקבלו ליווי והדרכה וייבנו מכף רגל עד ראש: האמן לא יגיע ויעשה מה שהוא רוצה. הוא יולבש, יאופר, יסורק ויודרך לאורך כל התהליך ובסופו של דבר כל שבוע הקהל בבית הולך לראות מופע ברמה בינלאומית".

כבר מהשלב הראשון הבנות יופקדו בידי צוות המקצועי מהשורה הראשונה, הכולל את המנהלים המוזיקליים תמיר קליסקי ותומר G ואת הכוריאוגרף אלדר גרויסמן. יחד הם יכינו את הבנות למופע השבועי בו הן יעלו לביצועים מושקעים של שירי פופ בעיבודים עדכניים וחדשניים. 

"נתפוס את הרגעים הכי דרמטיים - יהיה מעניין"

דנה אינטרנשיונל – ישנן בנות (תמונת AVI: mako)
הופעה ברמה בינלאומית. דנה אינטרנשיונל | תמונת AVI: mako
"הבנות באות לבמה ועושות נאמבר שכולל שירה וריקוד, הולך להיות אולפן מושקע ורקדנים- בקיצור בלגן, דנה עומדת בראש הדבר הזה וזה מחייב", אומר ליאון רוזנברג, שינחה את התכנית ביחד עם מייקל לואיס.

ליאון מבהיר שהבחירה במין הנשי לא מקרית: "אם ישימו ארבעה בנים בלהקה הם יגידו 'היי אחי מה המצב', יוציאו פלייסטיישן והכל יהיה סבבה. אבל אצלנו מדובר בבנות: כבר ביום האודישנים כשכינסו אותן והסבירו להן מה הולך לקרות שלוש מהן רצו בדמעות לשירותים ובכו. יש כל כך הרבה מרפקים וציפורניים, שימו ארבע בחורות בחדר חזרות עם שיר אחד וזה מה שקורה".

רוזנברג מבטיח שבריאליטי כמו בריאליטי, המטרה היא לתפוס את הרגעים הדרמטיים ולראות איך משפיעה המצלמה: "ריבים על פוקוס, חוסר הסכמה, בלגן, בכי, כעס, השלמה, חיבוקים - יהיה מעניין".

דנה: "חשוב לשים את האגו בצד ולבלוע את הגאווה"

דנה אינטרנשיונל (צילום: איתן טל)
"לשים את האגו בצד ולבלוע את הגאווה" | צילום: איתן טל

לצד דנה והמנהל שלה שי כרם, ישב בפאנל השופטים גם הבמאי צדי צרפתי, שמתורגל בעבודה מול להקות בנות כמו 'מנגו' ו'סקסטה' ועדיין מודה שזה אתגר חדש עבורו כיוון שאין להקות כאלה בשוק היום: "בלהקת בנות צריכה להיות תחושה שכל אחת משלימה את השנייה, שכל אחת מביאה איזשהו צבע שחסר לאחרות. וברור שגם צריך לעמוד על זה שכל אחת יכולה לדחוף את השיר קדימה", הוא אומר.

ירדנה ארזי, שתשפוט גם היא את הבנות המתחרות, מגיעה עם חוויות עבר והרבה ניסיון מימי חברותה בלהקת הבנות המיתולוגית 'שוקולד מנטה מסטיק' : "התכנית עומדת לגלות להקה חדשה, זה משהו מאוד מרגש שהרבה זמן כבר לא היה כאן. הן צריכות להיות גם חברות ולהבין שמדובר בעבודת צוות", היא מסבירה.

לסיכום, דנה נותנת את הטיפ הראשון שלה לבנות המשתתפות בתכנית: "מה שהיתי מייעצת לבנות זה לשים את האגו בצד ולבלוע את הגאווה. אם יש דבר שאנשים לא סובלים בבית זה אמנים שתקוע להם משהו בתחת".

>> חושבות שאתן מתאימות לתכנית? דנה מחכה לכן! הרשמו עכשיו

"ישנן בנות", בקרוב בערוץ 24