תמיד קשה לדעת אם משפחות מוזיקליות נוצרות בגלל גנים דומים או בכלל השפעה חברתית של הסביבה המשפחתית. בהחלט שאלה מסקרנת, ומי שתנסה לענות על השאלה הזו היא שי לי עטרי, אחייניתה של גלי עטרי, שיצאה לאחרונה עם אלבום בכורה והגיעה הבוקר לאולפן "הבילויים" כדי לספר לארליך וחימי על ההתרגשות שהיא חווה בימים אלה.

"זה לגמרי כמו היריון, ממש כאילו ילדתי ילד קטן שאני הכי אוהבת בעולם, ולפעמים אתה אפילו לא אובייקטיבי לגבי זה מרוב שזה שלך. לקח לי שלוש וחצי שנים להוציא את האלבום הזה, הכל תוך כדי לימודי משחק", מספרת שי לי. "הסיפור המשפחתי שלי בטוח קשור והשפיעה, הדודות שלי הן המוזות וההשראה שלי, זה שילוב של מי שאני ומי המשפחה שלי".

 אם לרגע שאלתם את עצמכם איפה הייתה ההתחלה של שי לי, איפה הכל התחיל לצמוח בה מבחינה מוזיקלית, ובכן זה פחות או יותר כמו שחשבתם. "כשהייתי בערך בת 6 ליוויתי את גלי להופעות שלה ויום אחד אמרתי לה שאני רוצה לשיר, ובאחד הימים היא הזמינה אותי לבמה לשיר את 'אם יש לך שמש', והיום בדיעבד אני מבינה את גודל המעמד, אבל זו בהחלט הייתה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. החוויות המשפחתיות האלה הן אלו שעיצבו אותנו, ואם יש משהו ששוש, דודתי ז"ל, תמיד אמרה לי זה 'שאני לא צריכה להתבייש שאני עטרי, ולהיות גאה בזה'".

אם קרה והפרצוף של שי לי מוכר לכם ולא מהמבחינה המוזיקלית, זה בעיקר כי ממש לאחרונה היא ככבה על המסך בסדרה "ג'וני ואבירי הגליל", שם לקחה חלק בסצנות נועזות במיוחד. "הייתה לי רק סצנה אחת מינית בסדרה, כמובן שיש מבוכה ולמרות שאומרים שזה רק עבודה, באותו רגע אתה חייב להביא פתיחות שאין בסצנות אחרות".

רגע לפני שעזבה את האולפן שי לי ביצעה את החידוש שלה לשיר "דואט פרידה", הלהיט המוכר של הדודה המפורסמת, ואיך נגיד, היא לא נופלת ולו בקצת מהמקור. לחצו על כפתור הפליי ותשפטו בעצמכם.

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24 לחצו כאן

"הבילויים", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24