לפרופסור דן שפירא וזוגתו מריאנה קרמון יש את סיפור ההיכרות הקלאסי והמקסים ביותר: יום אחד הוא פשוט עבר לגור בבניין הדיור המוגן שלה. "אני הייתי נשואה פעמיים", סיפרה כשהיא אוחזת בידו, "ובתוך תקופה של שנתיים נפטר גם הבעל הראשון שלי, גם השני, וגם הבת שלי, שהייתה בת 50. ואז הוא נכנס לבניין והציל את המצב. מצאתי גם אהבה וגם משפחה", היא אומרת בחיוך וכמעט מעלה דמעות בעיניו של איציק זוהר. גם בשביל דן זו אינה הזוגיות הראשונה, מן הסתם. "יש לי שלושה ילדים, שמונה נכדים ונין אחד. אשתי נפטרה לפני הרבה שנים, ומאז היו לי הרפתקאות למיניהן...", מספר הפרופסור השובב. "ואז חליתי. הרופאים ניבאו שאהיה עיוור, אז החלטתי לא להמשיך לגור בבית ולהיות תלוי בילדים. חיפשתי דיור מוגן, וככה הגעתי ל'בית בלב'", הוא מספר, ומריאנה ממשיכה:  "יום אחד הזמנתי אותו אלי הביתה" – "ומאז לא יצאתי משם", הוא צוחק.

"נטלי ואני כל הזמן נפרדים וחוזרים", מספר איציק לזוג המאושר את מה שהם ודאי יודעים אם פתחו לאחרונה את מדורי הרכילות. "יש לכם איזה טיפ בשבילנו לזוגיות יציבה?"

"זה כבר תלוי בכם ובגורל, אבל כדאי תמיד להיות סקרנים, תמיד לבדוק מה מסתתר מאחורי הפינה", אומרת מריאנה, והפרופסור שלצידה מוסיף וממליץ על שיטת ליאור שליין את מירב מיכאלי: "אנחנו גרים בשתי דירות שונות, וזה חד משמעית יותר טוב". ומה לעשות, יש גם יתרונות ששייכים רק לגיל הזהב: "אני לא מפחדת שהוא יברח לי, והוא יודע שאני לא אברח לו. זה נותן איזה שקט שאין לצעירים".

"עולם הזוהר": א' - ד', 14:00 - 16:00 בערוץ 24