בקרוב שוב על המסך שלכם. איציק ונטלי (צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת)
חוזרים לככב לכם על המסך | צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת
הדץ שלו, הדץ שלה

לא מעט שנים עברו מאז שאורנה ומשה דץ פתחו את הבוקר ביחד, אבל עכשיו הם חוזרים לעשות את זה, לפחות על המסך של ערוץ 24. החל מיום א' הקרוב תצא לדרך התכנית שמאחדת את השניים בקאמבק טלוויזיוני ראשון, ואתם יכולים להיות בטוחים שזאת תהיה חגיגה (גם אם לא תהיה עוגה). במסגרת התכנית יארחו הדצים באולפן אמנים ומוזיקאים שונים, חלקם חברים ותיקים של הזוג, שישוחחו איתם ויבצעו שירים באולפן. הצופים יזכו גם הם לקחת חלק באירוע המשמח ולבחור מי מבין הדצים יבצע אתגר או משימה בסוף התכנית, ויוכלו גם לזכות בפרסים אם יזהו מאיזה שיר לקוח התו המסתורי אותו ינגן הקלידן שבאולפן. כל זאת לצד הפינות הקבועות, במהלכן יתווכחו השניים על הנושאים החמים מכותרות העיתונים, ימליצו על הבילויים המועדפים עליהם, יצטרכו לנחש מי האורח שעומד להיכנס לאולפן ובעיקר יספקו לנו טעימה יומית מהקשר הייחודי שלהם.

 

 הדצים: בימים א' – ד', 10:00- 11:30 בערוץ 24

השקה טיף וטף - דץ ודצה (צילום: ראובן שניידר )
קאמבק קצת אחר | צילום: ראובן שניידר

שובם של נטליציק

עוד לפני שנכנס לבית "האח הגדול" פורסם כי איציק זוהר עומד להגיש תכנית יומית חדשה בערוץ 24, אלא שלא היה ברור מי תהיה המגישה שלצדו. עם יציאתו מבית האח, כבר לא היה צורך לשבור את הראש: קבלו את "עולם הזוהר", החל מיום א' הקרוב בערוץ 24, בהגשת איציק זוהר ונטלי עטיה כמובן.

בת זוגו הטריה אמנם תהיה המגישה הראשית לצידו, אבל עם איציק זוהר כמו עם איציק זוהר, היא לא תהיה היחידה: טהוניה רובל, אלכסה דול ואמירה בוזגלו ייקחו גם הן חלק קבוע בתכנית שתעסוק בכל מה שחם בתחומי הבידור והרכילות, לצד אורחים לוהטים, הופעות, פינות, ותסמכו עליהם- בעיקר דיונים עסיסיים בסוגיות הנוגעות ליחסים שבינו לבינה. גם את פינת המיסטיקה של מיקיאגי אתם לא רוצים לפספס, ובטח לא את הסדנה לניהול כעסים שתטפל בהרס העצמי של איציק ואת העצות שלו בכל הנוגע לכתיבת אסמסים רומנטיים.

 עולם הזוהר: בימים א' – ד', 14:00- 16:00 בערוץ 24

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24