דורי בן זאב מגיע לאולפן 24 ומדבר עם טל פרידמן על עולם המוזיקה של שנות השבעים וכל מה שקרה ברדיו בתקופה ההיא. פרידמן מספר לדורי שבתור ילד הוא זוכר אותו כסמכות הבלעדית של הרדיו, והוא משיב לו: "לא הרגשתי סמכות הרגשתי שיש לי שליחות. עד אז השפה הייתה ממלכתית ורציתי להוסיף לה יותר סלנג, "שפה רחובית", עממית, כזאת שאפשר לתקשר איתה ולהנות גם מהנונסנס שלה". 

פרידמן ממשיך בקו הנוסטלגי ונזכר שדורי היה הראשון שעשה קומדיה ברדיו הישראלי ויותר מזה: הוא גם הראשון שאירח את להקת "כוורת" והעלה אותה לראש המצעדים. בן-זאב מספר שזו הייתה זכות עבורו לעבוד איתם: "היינו מיודדים וככה התחלתי ללוות אותם להופעות עוד בתקופה שהם היו חיילים. יום אחד שמעתי אותם משתוללים מצחוק כשהם ישבו על הדשא לפני הופעה והצעתי לדני פינה קבועה אצלי בתכנית". מהרגע הזה, אומר בן-זאב, כל שבוע הוא היה מקבל סרט מוכן לשידור: "לדני לא היו חברים סתם, זה ילד שהיה כל הזמן מזמין אליו חברים לעבודה. הפינה של פוגי התחילה ברדיו עוד לפני שהייתה כוורת, הם לא שרו אז. הם היו להקת מערכונים".

הפגישה הראשונה

פרידמן הכין לדורי הפתעה מיוחדת והזכיר לו את הפגישה הראשונה שלהם: מסתבר שאי שם בשנות ה-80 בן-זאב אירח אצלו בתכנית אמנים בתחילת דרכם. באחת התכניות, לקראת סיום השידור, הוא אמר "תודה רבה לדני ומשה". מסתבר שדני היה בעצם טל והוא פשוט התבלבל בשמו, אבל למעשה הוא הראשון שהעלה את פרידמן לשידור כלשהו, הרבה לפני ימי התהילה שלו.

בנוסף לבן-זאב, יתארח באולפן הזמר גבי שושן שישיר אתו את "16 מלאו לנער" ו"אין מקום לשנים על עמוד החשמל" של ההרכב "אחרית הימים" בו היה חבר יחד עם יצחק קלפטר ומירי אלוני. מיד אחריו תגיע רותי נבון שתשיר עם פרידמן את קלאסיקת העבר "חשמל זורם בכפות ידיך" בביצוע מיוחד בליווי להקת "החתולים השמנים".

"טל פרידמן והחתולים השמנים מארחים", שבת ב- 23:10, ערוץ 24