ג'ולייטה בפינה לערוץ 24 (צילום: אלעד דיין)
ג'ולייטה על החוף. היום ב-16:00 | צילום: אלעד דיין

ערוץ 24 פותח שבוע חדש וכמדי יום א', אנחנו מביאים לכם את רשימת האורחים המלאה והמכובדת. מי יגיע לבקר ואיפה, מי מגיע להופיע ומי יגיע לשיחה מלב אל לב אצל רן ודנה.

החל מהיום אולפן הקיץ ייפתח מוקדם יותר ולוח השינויים ישתנה מעט. את היום נפתח בשעה 12:00 עם נרי, אודיה והילה בתכנית נשים גדולות, והיום יגיעו לאולפן השחקן נתן דטנר, הזמרת סמדר אקראי.  גם הזמר רגב הוד יגיע לאולפן ויספר על האלבום החדש.

בשעה 16:00 בדיוק נעבור לצמד המנחים גל ואלירז שיעדכנו אותנו בענייני היום. הדוגמנית נטלי עטיה תגיע לבקר, וכך גם האחים אריאל, שלמי שעדיין לא משע, מודבר בהרכב מוזיקלי מיוחד במינו המורכב משני בניו של הזמר מאיר אריאל ז"ל. גם אמן הקסמים נמרוד הראל יגיע לאולפן וינסה להדהים את צמד המנחים.

בשעה 16:00 נעבור לתכנית חדשה ומרעננת "ג'ולייטה על החוף", בהנחיית המאמי הלאומית החדשה, במסגרתה תבקר בחופים שונים ברחבי הארץ, תשוחח ותשחק עם האנשים בחוף. משם  נעבור בשידור חי לרצועה השמחה ביותר על המסך, כתר המזרח. ירון ונופר יארחו הערב את שימי תבורי הגדול, יחד עם בנו דניאל.  גם הזמרת אתי ביטון תגיע להקפיץ את האולפן. יהיה שמח.

בשעה 23:00 נעבור לרצועת הלייט נייט, ערים!, עם רן שריג ודנה ספקטור. והערב ישבו על הספה העיתונאי ליאור דיין (הבן של אסי) , השחקנית מיכל גבריאלוב, והסטייליסט גל אפל.

 אולפן הקיץ בימים א'-ה' 14:00-00:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako