כל מי שהספיק להציץ על ההתנהלות של אמירם טובים בימיו כמתעד דוקו עם מצלמה אישית ב"מחוברים", כבר הספיק להבין עד כמה הבחור הוא סופר משפחתי.

מנחה "24 עד הבית", הסכים לקחת אותנו בחזרה לעבר, וחוץ מלחשוף כמה וכמה תמונות ילדות שלו, הוא גם הסכים לחלוק חוויות משפחתיות.

בואו לזרום איתנו בפייסבוק של 24

"זה לא בדיוק זיכרון ראשון, אבל אני זוכר שהייתי מצטיין בכל ענף ספורט, ועד היום אני משחק טניס, כדורסל, כדורגל, פינג פונג", נזכר טובים, "היום אני מבין למה. מסתבר שאמא שלי שלחה אותי לכל החוגים לחודש ניסיון, אחרי חודש שהיה צריך לשלם היא הייתה מעבירה אותי חוג כך, שבכל שנה הייתי ב 12 חוגים".

לאיזה רגע היית רוצה לחזור?
"הייתי רוצה לחזור לגיל 15 לערב ספציפי ומיוחד: באותו ערב אבא שלי ביקש ממני ללכת למרכז המסחרי ולשלוח טופס של לוטו, ואני כמו כל ילד בן 15 התעצלתי ולא הסכמתי. אחי הגדול שהיה בדיוק בבית אחרי שבוע קשה בצבא שמע את הוויכוח שלנו ומתוך שינה קם והתנדב ללכת ולשלוח את הטופס. לא תאמינו אבל הטופס זכה בפרס הראשון, הייתה חגיגה מאוד גדולה בבית ואחי הפך להיות יקיר המשפחה וקיבל אפילו רכב במתנה ואני שהתעצלתי ללכת קיבלתי אופני bmx ועוד יד שנייה".

מה הסיפור הכי מרגש שקרה לך?
"הדבר הכי מרגש שקרה לי זה הלידה של איתמר. הגענו לחדר לידה בדקה ה- 90 ודורין לא הספיקה לקבל אפידורל. הלידה הייתה קשה מאוד, איתמר לא רצה לצאת כנראה שהיה לו כיף בבטן. דורין הייתה גיבורה ואני בכיתי כמו ילד קטן, אגב לא הפסקתי לבכות במשך שנה". 

"24 עד הבית" א-ד, 14:00, ערוץ 24 

פרוייקט משפחות -
עם האישה דורין והילדים. הכי משפחתים

פרוייקט משפחות
כמה אושר

פרוייקט משפחות
משפחה מנצחת