שימי תבורי לא רגיל להתעורר בשעות האלה, אבל בשביל צמד החברים הטובים ("בשבילנו שימי הוא הזמר הכי ישראלי שיש"), הוא השכים קום והתייצב הבוקר באולפן "הדצים", ומיד קיבל מחמאות על הלוק החדש – צבע לשיער אאוט, טבעי ולבן לגמרי אין – "זה שעדיין יש לי שיער על הראש זו לגמרי ברכה", סיכם בחיוך.

מה בכל זאת גרם לתבורי להשכים קום? הילדים כמובן. אז נכון, הם כבר לא מייללים בלילות כתינוקות, אבל מאז שגדלו הם הצטרפו לאבא למופע משותף שרץ ללא הפסקה. "אני מופיע כרגע עם שלושה מילדיי, ומי שהצטרף זה הילד הקטן שלי, בן ה-17 ויחד איתו משתתפים גם בן-אל ואלירן. למזלי, הילדים שלי אוהבים מוזיקה ואין להם אבא אחר, אז אמנם הם מגיעים מאימהות שונות, אבל הם עדיין הבנים של שימי תבורי", הוא אומר בחיוך ומספר על פועלם, ובמיוחד על הלהיט #דוביגל של בנו בן-אל.

אז מה עושה שימי תבורי חוץ מהופעות בימים אלה אתם שואלים? בעיקר מבלה: "אני מופיע עם הילדים ארבע פעמים בחודש, ושאר הזמן מבלה – לאחרונה טסתי לתאילנד ולפיליפינים. אבל החלום שלי הוא לטוס לקאריביים - לרפובליקה הדומיניקנית", הוא משתף, ואורנה מיד מספרת לו על הביקור האחרון שלה במרכז אמריקה עם המלצות חמות לג'מייקה. "ג'מייקה זה מעניין והאמת היא שאני בגיל הזה שצריך ליהנות, כבר לא מופיע במועדונים, הגיל שלי עשה את שלו - זהו, מספיקה לי הופעה בשבוע ואם אין, הכל בסדר, אני לא מתגעגע לכלום".

כל מה שרציתם לדעת על שימי תבורי (צילום: מתוך אנשים, שידורי קשת)
תבורי לפני שעבר לטבעי: "הגיל שלי עשה את שלו" | צילום: מתוך אנשים, שידורי קשת
מיד אחרי החלומות על חו"ל, נזכרו הדצים בימיו של שימי בבית האח הגדול, והסתקרנו לדעת האם הוא היה עושה עוד ריאליטי. "זה תלוי מה היו מציעים לי. לא הייתי עושה שוב את האח, זה היה קשה מאוד – ההסגר, העישון, החוסר בטלוויזיה. מה שכן, כל זמן שהייתי שם הייתי רק אני, לא ניסיתי להיות אדם אחר, והכיף הגדול היה האהבה שקיבלתי מהאנשים בחוץ, בזמן שהיינו בתוך הבית לא היה לנו מושג".

רגע לפני שעלה לתת ביצוע כמו שרק השם תבורי יכול לתת, הוא נתן את חוות הדעת שלו על מה שקורה היום במוזיקה הישראלית. "יש היום המון סגנונות חדשים, הרוב מקליטים במחשבים, מה שלא היה פופולארי בתקופתי, אצלנו היה הרבה יותר כיף עם נגנים ותווים, היום זה שונה בהחלט".

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24