אוהבים את בן סטילר? מחבבים את זולנדר? חולים על אבי קורניק? מעולה, הגעתם למקום הנכון. "פופקורניק", כמו שצמד המנחים אוהב לקרוא לו הגיע להגיש את פינתו השבועית, והפעם הוא הביא באמתחתו שני סרטים חדשים עם אווירה שונה לגמרי.

בקרוב על המסך: זולנדר 2

דבר המבקר: "אחרי המון שנים, בן סטילר חוזר עם זולנדר 2, השיווק הראשוני של הסיפור הזה כבר החל, ונעשה בשבוע האופנה האחרון עם קטע מצחיק במיוחד. סטילר, כמובן, מביים את הסרט, ויחד איתו קאסט מרשים במיוחד. הסרט עתיד להגיע אלינו ב-2016. לפי הפרומו הקצר זה נראה ממש טוב ומצחיק – יש המון למה לחכות, וזה נראה כמו הבטחה גדולה. זה להיט מובטח וסוס מנצח."

הסרט: רבין, היום האחרון

תקציר: תיאור המאורעות שהובילו לרצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ב-4 בנובמבר 1995. הסרט עוקב ומביא במקביל את סיפוריהן של הדמויות השונות ביומו האחרון של יצחק רבין, משעות הבוקר המוקדמות ועד לרגע מותו: סוכני האבטחה, היועצים הפוליטיים, הפנאטים הדתיים, הרוצח וקורבנו. בסרט משולבים קטעי ארכיון, צילומי חובבים, קטעי חדשות וסצנות מבוימות.

דבר המבקר: "מדובר כאן בפרויקט ענק של עמוס גיתאי שנפתח עם ראיון של יעל אבקסיס עם פרס. בסרט יש רשימה בלתי נגמרת של שחקנים ישראלים כמו יצחק חזקיה, מלי לוי, תומר רוסו ועוד. הסרט בהחלט מעניין במיוחד לדעתי לכולנו חסרים פריימים  וסצנות מאותו היום, והכל מבוסס תחקיר ואמיתי. בנוסף, יש בו כמה רגעים מדהימים כמו רגע הירייה שמצולם בצורה מאוד מיוחדת, ולגבי יגאל עמיר, מי שלקח על עצמו את התפקיד, הוא יוגב יפת וזה אתגר מדהים לדעתי לשחקן. בקיצור, סרט חובה עם המון רגעים שחודרים מתחת לעור".  

>> לדף הפייסבוק של "הבילויים" לחצו כאן

"הבילויים", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24