חה, חשבתם שהעובדה שאיציק זוהר יצא מאותו הבית בדיוק בנווה אילן רק לפני מספר חודשים תפריע לו לומר את דעתו הלא מסוננת על הבית ודייריו? ובכן, לא.

מגיש הטלוויזיה והכדורגלן לשעבר התיישב אתמול עם חברות הפאנל בתכנית בהגשתו, "עולם הזוהר", וכצפוי השיחה גלשה אל הדייר הכי מדובר בעונה הנוכחית ואולי בכלל.

מסתבר שגם אצל איציק הרוחות סוערות בכל מה שקשור לשי חי ובדיוק כמו שציפיתם - הוא מאוד לא מחבב את הדייר. "שי חי ילד כאפות. הבחור הזה יצא לי מכל החורים", התחיל זוהר בנאום.

עוד ב-mako סלבס:

"הוא הוא חתיכת כלומניק, הוא שקרן וכלומניק שלא עשה כלום בחיים שלו חוץ מלהיכנס לתוכנית ריאליטי. הוא קריקטורה בעיני", מוסיף זוהר.

"אחד שלא עשה שום דבר בחייו, לא יכול להעביר ביקורת על אחרים. מי הוא בכלל? הוא כלום. הוא אפס. והכי עצוב שהכלומניק הזה אמור לחנך ילדים. וכל מה שהוא עושה ברמת המיקיאגי שלו זה חארטה. הוא שחקן ושחקן גרוע. הוא שקרן וצבוע".

הניסיונות של השותפות שלו לפאנל, מור סילבר, טהוניה רובל ומשתתפת "האח הגדול" לשעבר, יעל ברון, להרגיע את זוהר, לא צלחו. הבנות, שניסו להזכיר לזוהר שהוא עצמו יצא לא מזמן מאותו הבית בדיוק, נתקלו בתגובה הבאה: "כשאני נכנסתי לבית הזה, באתי אחרי הרבה מאוד דברים שעשיתי בחיי. הוא כלומניק ונתנו לו במה. חבל שאני לא שם לידו בבית כדי להראות לו מי הוא בכלל".

את האהדת יתר חברות לפאנל שי חי איבד סופית כשבשידור הזכיר כיצד דיבר על עדן בן זקן לאחר שזו הגיעה להופיע בפני הדיירים בהופעת פרטית וזכתה למחמאות "נערת ביבים" ו"מכוערת כמו החושך" משי חי.

איציק זוהר  (צילום: אביב חופי)
"אני נכנסתי לבית הזה הרבה מאוד דברים שעשיתי בחיי" | צילום: אביב חופי

 mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם