לשיר בקולי קולות במקלחת כאילו אף אחד לא שומע, לשלב גם ריקוד מול המראה או סתם להכנס לאווירת אולפן הקלטות כששרים לבד באוטו אבל מקבלים מבטים מוזרים מהנהג שברכב ליד. נראה שחיידק השירה ממשיך להדביק עוד ועוד אנשים, ואף פעם לא מאוחר מדי להגשים את החלום. ממש בקרוב שי מיקה, שרון פרי, אביבה תבורי, אנה זק ושמחה גואטה עומדות לאתגר את עצמן באולפן החזרות, ולבדוק עד כמה הן מוכנות להקלטת סינגל בכורה.

בדרך להגשמת החלום הבנות יחממו את הגרון בשיעורי פיתוח קול, יתנסו בתהליך כתיבת שירים ויפגשו עם מיטב האמנים והיוצרים בישראל שיגיעו כדי לחלק להן טיפים. העבודה הקשה לא מתחילה ונגמרת באולפן ההקלטות, והבנות ילמדו איך משדרגים נכון את ההופעה על הבמה כדי לגרום לקהל לזוז בדיוק לפי הקצב. 

שרון פרי

אתם בטח רגילים לראות אותה על הקווים מדווחת הישר ממגרשי הכדורגל, אבל עכשיו שרון פרי משנה כיוון ובודקת את השטח בתחום המוסיקה. אולי אלו שירי האוהדים מסביב שעשו לה חשק לעזוב לרגע את אולפני הטלוויזיה ולנסות את מזלה גם בחדר החזרות.

שרון פרי (יח``צ: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

שי מיקה יפרח

את תחביב השירה חשפה שי מיקה כבר במהלך שהותה בבית "האח הגדול", כשלא החמיצה אף הזדמנות לזמר אל מול המצלמות, וזה היה רק עניין של זמן עד שנשמע אותה שרה באופן מקצועי. מאז שקיבלה את תואר הזוכה של העונה השביעית שי מיקה הספיקה לדגמן, לככב בהצגות חנוכה, לקבל תפקיד קולנועי ראשון ועכשיו היא בדרך לכבוש גם את המיקרופון. מה שנקרא מולטי טאלנט.

שי מיקה יפרח (יח``צ: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

אנה זק

היא רק בת 16 וכבר כבשה את הרשתות החברתיות עם מעל לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, ולא מעט מעריצים שכבר התמכרו לסרטונים שלה במיוזיקלי. גם ברחבי העולם שמו לב לתופעה בשם אנה זק והקהל הגרמני כבר מפרגן. אחרי שסומנה ככוכבת עולה בעולם הדוגמנות, עכשיו היא יוצאת לדרך כדי להפוך את תחביב השירה לקריירה.

אנה זק (יח``צ: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

אביבה תבורי

אם שם המשפחה מוכר לכם, לא טעיתם. אביבה תבורי היא אמא של החצי המזרחי בצמד המוסיקלי הכי מצליח בארץ, שבימים אלה גורם לכולם לקשקש בפורטוגזית. תבורי מוכיחה שאף פעם לא מאוחר להגשים חלום ומסקרן לראות האם הכשרון המוסיקלי אכן עובר במשפחה. בן אל, תזרוק כמה טיפים לאמא.

אביבה תבורי (יח``צ: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

שמחה גואטה

היא הבת של מזכ"ל תנועת ש"ס יגאל גואטה, מחזיקה בטייטל דוגמנית פלאס סייז ומצטרפת בכך לרשימת נשות המגזר הדתי שכובשות את עולם האופנה. בקרוב נראה את שמחה גואטה על מסך הטלוויזיה בדרך להגשמת החלום להיות זמרת, ויש לנו תחושה שהיא עוד תפתיע.  

שמחה גואטה (יח``צ: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
יח``צ: רונן אקרמן, יחסי ציבור

"להיות זמרת": בקרוב בערוץ 24

בואו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם