לוח השידורים החדש של ערוץ 24 עולה מחר: ב-5 בנובמבר מתחדש ערוץ המוזיקה בחמש תכניות חדשות (שמתם לב לפעמיים חמסה?). רצועת השידורים החדשה תשודר בימים א'-ד' בין השעות 12:00 עד 21:00 ותגיש לכם יום שידורים שכולו עושה לכם טוב.

רק טוב עם עודד מנשה
בכל יום בשעה 12:00 בצהרים, עודד מנשה בשעתיים שעושות רק טוב, והכל בשידור חי.
התכנית כולה מבוססת על הסיפורים המרגשים, הקדשות שירים וברכות ששלחו הצופים בבית, ובין לבין יגיעו לאולפן אורחים מעוררי השראה. וכמובן שהכל מלווה במוזיקה נעימה שעושה טוב, טוב, טוב.
רוצים לספר את סיפורכם? להקדיש שיר לבן החייל שמשרת בגזרה? רוצים להפתיע את בת הזוג? או סתם לשלוח לאמא ברכה מרגשת? כל הפרטים כאן.

הדיבור עם אלירז שדה (צילום: mako)
הדיבור עם אלירז שדה, בשעה 14:00 | צילום: mako
הדיבור עם אלירז שדה
בשעה 14:00 נצטרף אל אלירז שדה לתוכנית פאנל יומית בשידור חי. בכל תוכנית  אלירז שדה יחד עם שני אורחים יביאו לכם את כל מה שיש עליו דיבור במוסיקה, בבידור ועוד. שעתיים של דיבורים בלי צנזורה והרבה מוזיקה מעולה.

תכל'ס עם ירון אילן
בשעה 17:00 תשודר התכנית האינטראקטיבית החדשה של הערוץ: השעה הראשונה תהיה מגזין של מוזיקה ים תיכונית עם כל השירים הכי חמים שיש, עם קליפים חדשים, וזמרים צעירים בתחילת דרכם. אז מה פה אינטראקטיבי? התכנית תשלב תגובות של צופים מהפייסבוק, שיר יומי שהצופים ביקשו לשמוע, תמונת היום מתוך פרופיל אינסטגראם של אחד מהכוכבים הגדולים והתגובות שלכם עליה, וכמובן עוד הפתעות רבות.

גלי - glee רייצ'ל (צילום: mako)
glee בשעה 19:00 | צילום: mako

בשעה השנייה ירון בריאיון אישי ונוקב עם אחד מכוכבי הזמר המזרחי. השאלות יתפרסמו מבעוד מועד באתר mako והצופים יתבקשו לכתוב מה לדעתם יהיו התשובות של האורח על השאלות האלו. במהלך הריאיון יחשוף ירון בפני האורח את התשובות של הגולשים לעומת התשובות שהוא ענה במהלך הריאיון. ואם זה לא מספיק, בסוף כל ריאיון תחכה לאורח שאלה ששאל אותו האורח מהיום הקודם. לאתר התכנית.

glee
מיד לאחר התכנית של ירון אילן, בשעה 19:00 כולם מוזמנים להצטרף למקהלת בית הספר הכי מפורסמת בעולם. תכנית המוזיקה שהפכה לתופעה בינלאומית מגיעה לערוץ המוזיקה של ישראל. בואו להתאהב, להתרגש, לשמוח, לדמוע ולהינות מחבורת גלי המופלאה. עוד לא מכירים את הדמויות? למה אתם מחכים?!

העשירייה עם עדן הראל (צילום: mako)
העשירייה עם עדן הראל, בשעה 20:00 | צילום: mako

העשירייה עם עדן הראל
מדי ערב בשעה 20:00 נקנח במצעד יומי בהנחיית עדן הראל. בכל תכנית יצטרפו לעדן שני אנשי מוזיקה מובילים וביחד עם ידרגו בכל פעם עשרה שירים בנושאים שונים. מי יהיו עשרת שירי החורף של כל הזמנים? כיצד תראה רשימה שירי האהבה הבלתי נשכחים?

אז כמו שהבטחנו,
ערוץ 24 עושה לכם טוב!

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.