"התוכנית הזו שינתה לי את החלומות. כשאני ישן אני חולם שאני מראיין אנשים, מבשל להם ושר את השירים שלהם", מספר פבלו כיצד הצלחתה של העונה הראשונה של "פבלו, אוכל וחברים" השפיעה עליו. החל מהשבוע, ומדי שישי ושבת, יארח פבלו במטבחו המוכר אמן לשיחה אינטימית, בישול וכמובן הרבה מוזיקה.

עולם הטלוויזיה לא זר לפבלו המוזיקאי אבל להיות תחת שלושת הכובעים של מראיין, שף וזמר, לא ממש היה בתוכניות שלו. "לא תיכננתי שאהפוך לאיש טלוויזיה שמכין אוכל ושר תוך כדי. אבל אין מה להגיד, זה שומר אותי חי", ואיך הוא מצליח להוציא מהמרואיינים שלו את הסודות הכי כמוסים? בבקשה: "אני בא מאהבה גדולה לאנשים שאני מארח; מה שאני הכי אוהב זה לגעת בלב של בן אדם אחר ושהוא ייגע בשלי".

פבלו, אוכל וחברים – עונה שנייה (תמונת AVI: מתוך פבלו, אוכל וחברים, ערוץ 24)
חיוכים ובישולים. מתי כספי מככב במטבח של פבלו | תמונת AVI: מתוך פבלו, אוכל וחברים, ערוץ 24
בעונה הקרובה יתארחו 25 אמנים מובילים, ביניהם: דודו אהרון, הראל סקעת, גלי עטרי, יובל דיין, מושיק עפיה, פאר טסי, ערן צור, שלמה גרוניך, מאיה בוסקילה ועוד. חלק מהאורחים קיבלו הזמנה אישית מפבלו בעקבות היכרות אישית, אבל יש כאלה שהצליחו לאכזב אותו: "את גידי גוב אני מנסה לשכנע כבר שתי עונות שיגיע, אך ללא הועיל. אני מחכה לעונה השלישית ולא מתייאש. אני הרי לטיני, בעל סבלנות ברזל".

המרוויחה הגדולה מהשינוי בקריירה של פבלו היא כמובן אשתו, מירי, שזוכה ליהנות מהמטעמים של בעלה, "מה שהכי כיף למירי זה שבשבוע הזה שאני יוצר את המתכונים, אני מתאמן בבית ונותן לה לטעום, היא מאוד שמחה מזה". ומה השלב הבא בעקבות ההצלחה של התוכנית? בקרוב מאוד צפוי לצאת האלבום שקרוי על שם התכנית, "פבלו, אוכל וחברים" אשר ייצא לאור ב- 26/2 ויכלול דואטים משתי העונות של התכנית, בהם: "כשאלך" עם דודו אהרון, "דרך השלום" עם פאר טסי ו"משהו ממני" עם הראל סקעת. את האלבום יסגור שיר הנושא של אלבום הסולו האחרון של פבלו, "נורמלי", שנבחר כשיר הנושא של התוכנית בשתי עונותיה. בנוסף, חוברת האלבום תביא 18 ממתכוניו של פבלו מתוך התכנית. 

"פבלו, אוכל וחברים", עונה חדשה, שישי ב-16:20 ושבת ב-17:00, ערוץ 24