אתמול הגיע דודו אהרון להתארח באולפן כתר המזרח ומצא זמן גם לענות על השאלון הנוקב של נופר. לאחר ששאלה את כוכב לה לה לנד אם היה ממליץ לאחרים לעבור את החויה של תכנית הריאליטי הוא ענה כי הוא ממליץ לכל אחד מהחברים בתעשיה לנהוג כמוהו. "גיליתי על עצמי הרבה דברים. להתחיל מאפס, לא מתייחסים אליך, אלוהים בישל לי את המהלך הזה ואני מודה לו כל יום, אתה לומד להעריך את ההצלחה. אם הייתי נשאר בארץ אולי הייתי מסתחרר", אמר אהרון.

המלצות לחברים? לקח לי לפחות שבוע להבין איפה אני, לא שמתי לב שאני בתכנית ריאליטי. אני מעריך מאוד את המעריצים שלי, זו הסיבה היחידה שהזכרתי את נוקיה וגוגל כל כך הרבה. יש כאלו שנתפסו על זה ואמרו שאני שחצן - אבל יעידו החברים הטובים שלי שאני לא כזה. חונכתי על ערכים של לא לשכוח מאיפה באת. צפו בקטע המלא.

מוקדם יותר השבוע התארח באולפן אייקון ים-תיכוני אחר, אייל גולן, ויחד עם המנחה ירון אילן ניסו השניים למתוח את נופר עם ידיעה פיקטיבית שפורסמה בmako. באייטם הרכילותי כביכול פורסם שהמנחה הטרייה ואייל גולן נראו יחד בשעות הקטנות של הלילה ונרמז על רומן בין השניים, אך נופר נשארה רגועה ודאגה בעיקר לצד האסתטי: "איך אני בתמונה, יפה לפחות?". צפו במתיחה המשעשעת של אייל גולן ובתגובה של נופר מור.

כתר המזרח, כל יום ב- 18:00

>> דוד לביא מתארח אצל גל ומרגול

>> ג'קי מנחם: בנות עפות עליי

>> לוח השידורים החדש של ערוץ 24