"זו הייתה נראית לי הזדמנות אמיתית למשהו שאני רוצה לעשות כבר שנים, ואמרתי לעצמי שאני לגמרי הולכת על זה". מגלה היום מיכל ינאי על החלטתה להשתתף בתכנית "הצילו! אני לא יודע לבשל", ולמעשה לעשנות שינוי משמעותי בחייה, ובדיעבד גם בחיי משפחתה.

היום, אחרי עשרה שיעורים, ורגע לפני ארוחת הסיום, האם יישמה ינאי את כל מה שלמדה בתכנית? מתברר שבהתחלה היא חוותה לא מעט קשיים: "כשיצאתי מהתוכנית הדבר האחרון שהתחשק לי בעולם זה לבשל, ואני זוכר שבעיקר התמקדתי במשפט ש'לאהוב אי אפשר ללמוד', וגם כשכבר נכנסתי למטבח – שום דבר לא הלך", היא צוחקת, "אבל לאחרונה חל שינוי. ככל שעברו התוכניות, דווקא כשכבר לא ביליתי ימים שלמים במטבח, בזמן שהייתי בבית, ניסיתי כל פעם עוד מתכון, ועוד משהו לבשל, בסוף זה הלך ופתאום נהיה לי נעים".

עוגת יום ההולדת של אלכס (צילום: תומר ושחר צלמים)
עוגת יום ההולדת של אלכס | צילום: תומר ושחר צלמים
אם כבר נעים, אז נראה שאת שיא הקריירה הקולינרית שלה חוותה מיכל ביום הולדתה החמישי של בתה אלכס, אז אפתה בובת בארבי מוצלחת וטעימה, איתה היא משוויצה בכל מקום אליו הולכת, ובזכותה גם מקבלת תגובות מכל עובר ושב: "בכל נסיעה במונית, בכל יום, לפעמים אפילו פעמיים ביום, אני לוקחת מספרי טלפון של אימהות של נהגים שמזמינות אותי אליהן הביתה לסשן בישולים", היא צוחקת, "יש לי כבר פגישות בטייבה וקלנסוואה".

גמר "הצילו! אני לא יודע לבשל", שלישי, 21.00

"בקטע טוב" עם הדר לוי ונאור אורמיה, א'-ה', 14.00, ערוץ 24.