שלומי שבת ירושלים (צילום: אמיר הראל)
ערוץ 24 ביום שכולו שלומי שבת | צילום: אמיר הראל
ערוץ 24 פותח את שבוע הסליחות עם זמר הנשמה הכי מרגש במדינה - שלומי שבת. שבת שהתיישב השנה על כס 'המנטור', מתחזק קריירה מוזיקלית ענפה כבר יותר מחצי יובל, ולכבודה מקדיש לו ערוץ המוזיקה הרשמי של המדינה את לוח השידורים של היום (א').

את הפריצה הגדולה לחיינו עשה שבת עם השירה 'בגלל הרוח', אותו הלחינה אחותו (לאה שבת), ומאז העניק לנו לא מעט בלדות מרגשות כמו: 'לכל אחד יש' שהקליט ביחד עם ליאור נרקיס, 'אבא', 'תנו לגדול בשקט' ועוד. כמובן ברפרטואר של שבת גם הרבה שירים מקפיצים שעושים טוב על הנשמה, כגון: 'בחוף של טרפטוני', ו'מרגריטה'. כמו כן, שירו החדש והנוגה של שבת 'יש לך', מתוך האלבום הכפול 'אחד לנשמה ואחד למסיבה', הגיע עד למקום השלישי והמכובד במצעד השנתי של ישראל.

"יש לך עיניים שרואות את הכל מהכל"

היום שכולו שלומי שבת (א'), יפתח בסקירה של כל הקריירה של שלומי ('מאז ועד היום', 12:00), בהנחייתו של אחד מהמעריצים המושבעים, עודד מנשה. ומיד אחר-כך, ירון אילן בספיישל של 'מנטה עם ירון אילן', מארח את שלומי המספר על בית אבא ועל האהבה הגדולה למוזיקה ('מנטה עם ירון אילן', 14:00). ולקינוח ישודר פרק של 'מקום בלב' בכיכובו של שלומי שבת ('מקום בלב', 18:00).

>>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24