לכבוד ערב השנה החדשה, ערוץ 24 ו-mako מסכמים את הלהיטים הגדולים של שנת 2012 במשדר חגיגי, בהנחיית עדן הראל וצמד הפאנליסטים לירון תאני ואלרואי בן-ציון. בין האורחים יגיעו לאולפן גם צמד כוכבי 'לה-לה-לנד, אלי זולטא (שגם יבצע קבאר לריאהנה) וליאת בנאי עם ביצוע בלתי נשכח לשירה של אדל.

"אדל היא זמרת נדירה"

"לא הכרתי את השיר הזה", מתוודה בנאי, "ההיכרות שלי עם השיר היא בזכות ערוץ 24, שביקשו ממני לשיר אותו למצעד, והתאהבתי בו. אדל היא זמרת נדירה. ובלה לה לנד היה רגע שהשוו אותי אליה, ואמרו שאם אני אבצע שיר שלה אז אני אשמע ענקית, כי יש לי גרון שאני פותחת אותו אז אין דברים כאלה. ככה אמרו."

ואכן, ליאת בנאי לא סתם מצטטת אחרים. כאשר הקליטה את הקאבר לאדל, נהרו לאולפן אנשי הפקה ותוכן מכל רחבי המסדרון, רק כדי לשמוע מהיכן בוקע קול הפעמונים שהדהד בכל הבניין. ואם נדמה לכם שמדובר בחיקוי זול, כדי שתאזינו היטב לביצוע המרגש של בנאי. "נתתי את הנשמה", היא מסכמת לאחר שכבתה המוזיקה, והיא ללא ספק דוברת אמת.

ליאת בנאי במצעד השנתי (צילום: אורטל דהן)
צמרמורת בקונטרול: ליאת בנאי בקאבר לאדל | צילום: אורטל דהן

"כבר לא ליאת בנאי דיכאון"

שנת 2012 היא ללא ספק מהמוצלחות שהיו לקריירה של בנאי, אחרי תקופה ארוכה שהתרחקה מאור הזרקורים למען המשפחה היא החליטה שהיא חוזרת ובגדול, אך הפעם תשכחו ממה שהכרתם - בלוק מוקפד, בגזרה חדשה לאחר דיאטה מחמיאה ובלבוש הוליוודי, ליאת בנאי מכריזה שהיא ממציאה את עצמה מחדש: "אני כבר לא ליאת בנאי הדיכאון", מצהירה האישה שכיכבה בסרטי אבי ביטר והיום מתכננת לכבוש את הוליווד, "ליאת בנאי זה מותג".

"היום אני חוזרת לקדמת הבמה ומחבקים אותי, שכחתי איך זה נראה", מתרגשת בנאי, "זה כיף גדול שמזהים אותך ונותנים לך אהבה". עם זאת נראה שלא כולם בבית המשפחה מרוצים מגילויי ההערצה: "הילדים שלי נורא שמחים בשבילי אבל קשה להם, הם לא רוצים להתחלק באמא שלהם", משתפת בנאי בדילמה המאפיינת כל אם קרייריסטית, "הם נורא רוצים שאני שוב אהיה איתם בבית, אבל זה קשה, כי זאת ההזדמנות שלי לחזור, זה הזמן אם לא חבל על הזמן".

ליאת בנאי במצעד השנתי (צילום: אורטל דהן)
בלוק מוקפד: "ליאת בנאי זה מותג" | צילום: אורטל דהן

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בשידור החי של ערוץ 24

המצעד הלועזי השנתי של ערוץ 24 ו-mako, משדר מיוחד שיחל ב-16:00, ובשידור חוזר רגע לפני הספירה לאחור ב-22:00