מספרת גברים (או ברברייה אם נתאים את עצמנו לתקופה) זכתה לאחרונה לפרסום נרחב ברשת אחרי קמפיין שיווקי חמוד למדי שהפך לוויראלי אבל מכל הסיבות הלא נכונות. ג'ייק גאמז (23) מנהל המספרה בטקסס, החליט בוקר אחד שהוא מעוניין לפרסם את הברברייה שלו לציבור הגברים באזורו ופתח בקמפיין סקסי למדי - עשית תספורת? קבל קונדום ממותג מתנה.

גאמז הודיע בחשבון הטוויטר שלו שכל גבר שיגיע להסתפר בבית העסק שלו - מספרת Fadeaway Barbershop - יקבל את כרטיס ביקור של המקום אליו יוצמד אמצעי מניעה ממותג כמזכרת. "אנחנו חייבים להוסיף אחד כזה (קונדום) לכל תספורת", כתב גאמז. "אתם תצטרכו קונדום אחרי התספורת אצלנו - תאמינו לי!" - עכשיו, קחו כמה רגעים בשביל להבין מה לא בסדר בתמונה כאן למטה.

אם עד עכשיו הכל נראה לכם תקין למדי, אז מתברר שגאמז, בתבונתו האדירה, שידך את אמצעי המניעה לכרטיס הביקור ולמעשה חורר את הקונדום - או במילים אחרות; אמצעי המניעה שהוא כל כך מתגאה בו, ובכן, לא ימנע שום דבר. הציוץ, כמובן, הפך עד מהרה לאחת הבדיחות המוצלחות הרשת, עם יותר מ-1,400 תגובות ו-10 אלף שיתופים (אז אולי בעצם אפשר לומר שמדובר בקמפיין מוצלח, לא?).

"בקיצור, אם אתה רוצה שהלקוחות שלך יביאו לקוחות חדשים - אתה יכול פשוט לבקש מהם להמליץ עלייך", כתב אחד המשתמשים, בזמן שגולש אחר כתב שכעת ניתן להביא את הילד שלך לקבל תספרות פיידאווי. "הבחור פה מנסה להיכנס לשוק של תספורות ילדים", כתב משתמש נוסף ופלפל את תגובתו ב-GIF משעשע.

גאמז החליט למנף את הפאדיחה שלו יממה מאוחר יותר ושיתף כמה תמונות מהרפטואר שלו כספר ילדים. "הנה כמה דוגמאות מהעבודה שלי", הוא כתב בציוץ והוסיף: "תודה לכל מי שהגיע הנה. היה לי הכבוד". תכלס? נחמד לראות שהוא לוקח הכל ברוח טובה, אבל בשבילו אנחנו באמת מקווים  שהוא הפסיק לחורר קונדומים. בכל זאת.