הישראלית הסקסית 2012 | mako גברים

פלילים+
2012

הישראלית הסקסית

פלילים+
פלילים+

הישראלית הסקסית 2012: הגמר הגדול

שמונה שבועות של הצבעות דרמטיות הביאו אותנו לרגע שבו נצטרך להיפרד משבע נשים סקסיות, ולהישאר עם חמישיית הגמר. בר רפאלי, גל גדות, אסתי גינזבורג, מורן אטיאס ורוסלנה רודינה, אחת מהן תהפוך בתוך שבוע לאישה הסקסית ביותר בישראל לשנה הנוכחית, והכל תלוי אך ורק בהצבעות שלכם. לא הצבעתם? אתכם למינה צמח

מערכת ערוץ הגברים | mako | פורסם 11/12/12 15:29:44
הישראלית הסקסית 2012: הגמר הגדול אנחנו יודעים, כולן סקסיות. אבל בכל זאת תצטרכו לבחור רק אחת

חודשיים שלמים הן עמדו במתחם ההצבעה המיוחד שלנו, גם כשנהיה כבר ממש קר והצענו להם לנשוף עליהן כדי שלא יחטפו אנגינה. בפרק הזמן הזה עברו על חלקן לא מעט שינויים: רוסלנה איבדה את הקומה העליונה בדירה של אייל גולן, ירדן הראל קיבלה משרה נחשקת ב"דה ווייס" ובר פאלי איבדה את כל הבגדים בדיוק כשצלם אופנה עבר בסביבה. איזה מזל שאתם לא נתתם לכל זה לבלבל אתכם והמשכתם למלא את חובתכם הדמוקרטית, עד שהגענו לחמישיית הגמר: בר רפאלי, גל גדות, אסתי גינזבורג, מורן אטיאס ורוסלנה רודינה.

אין ספק שההפתעה הגדולה של הגמר השנה היא רוסלנה רודינה, שלמרות המאורעות הדרמטיים בחייה בשבוע האחרון, מצאה את עצמה בליגה של הגדולות כבר בהופעתה הראשונה אי פעם בתחרות. הרבה זמן להתאקלמות לא יהיה לה, כי בצד השני שלה הזירה של נועצות בה ארבע לוחמות עתירות תארים וגמרים מבטים של טיגריס רעב.

אז מה קורה מכאן והלאה?

כל אחת מקבלת פרס וכולן מקפצות יחד הביתה בשלוליות. יה רייט. מעכשיו זה הקרב על הכתר, עד הסוף המר. הגיע הרגע לבחור באמת, פעם אחת, בלי תירוצים, בלי "אבל חשבתי שזאת בר פאלי, זה נורא מבלבל בלי הרייש", בלי הזדמנות שניה. הגיע הרגע לשבת עם עצמכם, לעבור פעם אחרונה על כל התמונות (גם של אלו שהודחו, סתם כי אפשר) ולקבל החלטה שתשפיע על דורות של ציוניות סקסית בשנים הבאות.

ההצבעה הסופית מתחילה ב-12 לדצמבר ותימשך שבוע ימים בדיוק - שימו לב! הפעם אפשר להצביע רק פעם אחת למתמודת אחת, אז בחרו בכובד ראש. ב-19 לחודש נוציא את התקע של מחשב ההצבעות, ניזכר שאין לנו גיבוי, וננסה לשחזר בהיסטריה את התוצאות הסופיות. זה הרגע להזכיר שהמתמודדות גוררות איתן את הניקוד מהשלבים הקודמים, כך שחלקן עשויות להידרש ליותר תמיכה מאחרות. אז גייסו חברים, הטרידו שכנים, הביאו את כולם למתחם ההצבעה. זהו יום הבוחר, כלומר שבוע הבוחר, שאחריו כולנו נדע מה יהיה הפוסטר שיעטר את מיטב מוסכי ישראל.

>> למתחם ההצבעה של הישראלית הסקסית 2012

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן