תערובת חמצן מעושרת בטעמים: ביג-אוקס

אין תמונה
ביג אוקס. אוויר בשקל בשפע

"אנו ב-"מזון לנשמה" מודים לכם על התעניינותכם ב-ביג-אוקס, המכיל תערובת חמצן מעושרת לנשימה בטעמים".

ככה מתחילה ההודעה מהיחצ"נים שהגיע למערכת. הסתכלנו על ההודעה, הסתכלנו זה על זה, והחלטנו שאנחנו חייבים לשים את הידיים שלנו על הדבר הזה. חמצן טהור במיכל אישי? פוטנציאל בדיחות האוויר בשקל הוא אינסופי!

מדובר בבקבוק לחיץ שמכיל בתוכו אוויר. 89% חמצן ליתר דיוק, שזה 68% יותר חמצן ממה שיש באוויר שיש בחינם. היצרן אומר שריכוז החמצן הגבוה יעניק לגוף "זריקת אנרגיה": חיזוק פעולות השרירים, הקלה בכאבי ראש, הקלה בהתמודדות עם עייפות וכהנה וכהנה.

למה כן: האמת צריכה להיאמר: היתה פה בחורה אחת במערכת שהתבקשה לשאוף מהבקבוק כדי לחוות דעה. שאפה, משכה בכתפיה, והמשיכה את יומה כרגיל. שתי דקות לאחר מכן הסטטוס שלה בפייסבוק השתנה – וזה אמיתי לגמרי – ל"חרמנית ורטובה". שלוש דקות אחרי זה, אותה בחורה הופיעה בריצה קלילה הישר לתוך האופן ספייס והאשימה אותי שהיא לא יכולה להתרכז בעבודה. ארבע דקות לאחר מכן, שמעתי אותה מתקשרת לשכן שלה וקובעת איתו לסרט אצלה בדירה.

סיבה מספיק טובה?

למה לא: חוץ מאותה בחורה, התגובות במערכת נחלקו לשתיים: פרץ שיעולים מתמשך (שלא הפסיק גם שעה לאחר מכן), וההבעה הבאה: עיניים שמסתכלות מעלה, לשון שמלקקת את הפה מבפנים, ואז צקצוקים חוזרים ונשנים שכל משמעותם היא: הנה, ניסיתי את הדבר ההזוי הזה, עכשיו תעזבו אותי בשקט. ויש גם את העניין שזה מרגיש בדיוק כמו לקחת תרסיס של מטהר אוויר מהשירותים ולהכניס לפה.

בקיצור, חוץ מאותה בחורה שהלכה לעשות את השכן שלה, אף אחד לא התרגש פה יותר מדי מהחמצן הטהור שנכנס לו לריאות. מה שכן, עורך הערוץ, אלכוהוליסט ומסומם, התעקש להכריז שהוא דווקא מרגיש אחלה. גילוי נאות: ביום רגיל, אחוזי החמצן בגופו של העורך נמדדים במספרים חד ספרתיים.

כמה ואיפה: 66 שקל, בחנויות טבע, מרכזי ספא ובאתר של מזון לנשמה.

בושם לגבר: פומה אקווה

אין תמונה
פומה אקווה. נראה כמו בקבוק מים עם פומה כתומה קטנה. אבל מריח טוב

יש קטע כזה עם בשמים לגבר, שאחרי שאתה רואה את הפרסומת אתה לא בטוח מה הקשר בינך לבין הגבר החלקלק עם המבט החודר שעושה בועות במים או משחק מחבואים עם דוגמנית מאוקראינה. וכל הבשמים מכילים תמציות שמקיפות את טווח הדמיון של היח"צן שכתב אותן. הבושם של פומה, למשל, מבטיח תחושה ממריצה וארומטית בזכות תמהיל ניחוחות כמו אשכולית אדומה, ג'ינג'ר ופלפל שחור, מלון, רקפת ועלי עגבנייה, או משהו כזה, אולי בגלל צוות קריאטיב שלא קיבל ארוחת צהריים.

למה כן: עגבנייה ופלפל שחור זה אולי לא השילוב שתרצה בקוקטייל שלך, אבל בבושם זה הולך לא רע, לפחות אם אתה מחבב ריחות חמצמצים. לא הורגשה נמרצות יתר אחרי השימוש, אבל הוא היה אפקטיבי מספיק כדי להצמיד לצווארי שלוש עובדות משרד ששאלו מה זה הריח המעולה הזה. הריח גם לא מתנדף מהר מדי, כך שמדובר בקנייה משתלמת.

למה לא: האריזה מעוצבת כמו בקבוק מים ספורטיבי מיניאטורי בשביל אפקט האצן האולימפי. בתכל'ס זה נראה כמו בקבוק מים קטן עם פומה כתומה קטנה באמצע, מה שלא ממש עושה חשק להציג אותו לראווה בפרונט של מדף האמבטיה שלך.

כמה ואיפה: 280 שקל ל- 75 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם. שזה דרך מנומסת להגיד "גם בסופרפארם וגם ברשת הזאת שאף אחד לא זוכר את השם שלה".