סבון רחצה, בושם ואפטרשייב: מארז של חברת ספרינג

אין תמונה
ספרינג

איך פונים לגבר ומוכרים לו קוסמטיקה? שאלה קשה לפיצוח. השיטה של חברת ספרינג: סופרלטיבים לא אמינים. החברה השיקה לא מזמן סדרת מוצרי טיפוח במארז מתנה – אפטר שייב, ג'ל רחצה ובושם – והכריזה על כך כ"קולקציה מפנקת לגבר הישראלי". מעולה. כל בר דעת יודע שהגבר הישראלי שונה משאר גברי העולם, אז טוב שיש מי שמייצר עבורנו מוצרי טיפוח שהותאמו במיוחד. המוצרים גם מתהדרים בניחוח "אוקיינוס צלול", שאמור להפוך את חווית הטיפוח לגבר ל"נחשקת במיוחד". חבר'ה, מי רוצה חווית טיפוח נחשקת במיוחד? לא בבת אחת, אה?

למה כן: מארז המתנה מגיע בקופסה שחורה, והמוצרים עצמם עטופים בשחור – מה שבניגוד לסופרלטיבים הנ"ל, דווקא עושה את העבודה. שחור יושב לך טוב על השיש באמבט יותר מכל צבע אחר. אלא אם כן – לא, אנחנו לא ניכנס לפינה הזאת. חוץ מזה, וזה הפלוס הגדול ביותר של המארז: הסבון מריח טוב. לא יודעים לגבי אוקיינוסים צלולים, אבל הריח בהחלט מרענן.

למה לא: מה שעובד בסבון, לא מצליח בבושם. בקבוק ה-או דה טואלט השקוף לא משרה אווירה יוקרתית, וגם לא מריח ככה: הריח מתקתק מדי וזול מדי. לגבי האפטר שייב: הוא יושב איפשהו באמצע בין הסבון לבושם.

כמה ואיפה: 168-194 שקל למארז הכולל את שלושת המוצרים. להשיג בפארמים למיניהם.

ג'ל לניקוי עמוק: אהבה

אין תמונה
אהבה

נתחיל בטיפ: גבר צריך לסבן את הפנים. ככה זה, רכיבת אופניים בשטח, אבק, לרדת לאחותך. מישהו צריך לנקות את הלכלוך. הג'ל של חברת "אהבה" מתיימר לעשות את זה וקצת יותר. לפי הבטחת היצרן הוא מועשר במינרלים מים המוות, מסלק תאי עור מתים, ממריץ ומעורר את עור הפנים (ניסית פעם להעיר עור פנים? הבנזונה לא זז מהמיטה בלי טורקי קצר) ומעניק מגע רך וחלק.

למה כן: הסבון הזה עושה די נעים, למרות שיש בו גרגרים קטנים כאלה. יש לו ריח חביב, והעור אכן מרגיש חלק בסוף. אחרי שבוע של ניקוי אשת הנסיין ציינה שהעור (של הנסיין) נראה יותר טוב.

למה לא: כשהג'ל יוצא מהשפופרת הוא נראה בדיוק, אבל בדיוק כמו מה שיוצא ממך, מה שעלול להקשות את המריחה שלו על הפנים. מצד שני, אתה תמיד יכול לסבן את החברה שלך.

כמה ואיפה: 67 שקל ברשתות השיווק.

תרסיס לחות לאחר הגילוח: מולטי אקטיב טונר - דרמלוג'יקה

מיומנו של הנסיין: "קשה לומר שהתנדבתי בשמחה לקחת את הספריי הזה לניסוי. מה לקאובוי עירוני כמוני ולבקבוק עם אפס אחוז אלכוהול. זרקתי אותו בין חפיסות הווינסטון לחוברות הפורנו, הדלקתי טלוויזיה על ערוץ הספורט ונרדמתי עם היד בביצים. אחרי שעה התעוררתי מגירוי מציק במורד הצוואר. פצעוני גילוח. ניסיתי למגר אותם עם פינצטה שהשאירה השותפה שלי בכיור, וכלום. בלית ברירה פניתי לתרסיס".

למה כן: מדובר, אם לצטט את התנ"ך העיתונאי המכונה קומוניקט, ב"ספריי עדין במיוחד לתוספת לחות ולרענון העור במהלך היום". התוצאה אכן נעימה ומרעננת. אפילו הריח סביר. אמנם לא ניכרה השפעה מרחיקת לכת על הפצעונים, אבל בגדול זה נראה יותר טוב.

למה לא: זה לא ממש זול, וגם יש משהו נוזלי מדי במוצר הזה. פחות כיף מקרם (כן, הנסיין משתמש בקרם. ולא, הוא לא יגיד לכם איך קוראים לו).

כמה ואיפה: 179 שקל בסניפי הולמס פלייס, במכוני היופי של שוקי זיקרי ואצל קוסמטיקאיות מורשות דרמלוג'יקה.

קרם לחות לאחר הגילוח: גיורא שביט

אין תמונה
גיורא שביט

בשנים האחרונות יש נטייה אצל גברים מסוימים להחליף את האפטרשייב המסורתי בקרם. אחד ההסברים ששמענו: הכול עדיף על שפריץ של אלכוהול 40 אחוז לפנים. הקרם של גיורא שביט פותח במיוחד, כך הקומוניקט, לסובלים מעור פנים רגיש, ונועד למנוע תחושת גירוי בעור לאחר הגילוח. הוא כולל שורה של חומרים "מהאיכותיים ביותר הקיימים בשוק", ששמם לא יגיד לך דבר אלא אם אתה מאלה ש"תמציות מקרו אצות" כן אומרות להם משהו.

למה כן: אכן אין תחושת גירוי וגם העור לא אדום במיוחד אחרי הגילוח.

למה לא: מקרם פנים הגון אתה מצפה לקצת יותר. למשל ריח מוצלח, לא מלאכותי מדי אבל גם לא הטבעי שלך כי אז מה עשינו פה. ואת זה הקרם נותן, אבל לא מספיק. גם הלחיצות משום מה קטנות מדי, כלומר מספקות מעט מדי קרם. נשמע קטנוני? אולי, אבל עדיין מעצבן.

כמה ואיפה: 106 שקל, להשיג בפרפומריות ברחבי הארץ.

ג'ל אפטרשייב: כריסטינה

אין תמונה
כריסטינה ג'ל

סוד הקסם של כל האפטרשייבים באשר הם טמון בהנאה המזוכיסטית מהפנים הבוערות אחרי גילוח יסודי במיוחד, והסיפוק מהמחשבה שהנה שרפנו את כל הפצעונים שלפני רגע שייפנו עם הסכין. ואז צצו כל מיני חידושים שבאו דווקא לכבות את השריפה, כמו הג'ל החדש מסדרת פור-אבר יאנג של כריסטינה המבוסס על תמציות צמחים. חוץ מתחושת הצינון המיוחלת הוא מבטיח לחדש את העור ולשוות לו מראה צעיר ובריא יותר.

למה כן: הפנים לא הפכו אולי לצעירות ובריאות, אבל הג'ל עושה עבודה לא רעה בכל מה שקשור לצינון הפנים, ואפילו שורף קצת כמו בימים הטובים, למרות הבטחות היצרן.

למה לא: החברה מגדירה אותו כ"מבושם בעדינות", מה שדי נכון, אפילו נכון מדי. הריח נעים, אבל עד שאתה יוצא מהבית ואוסף את הדייט שלך הוא כבר נעלם. חוץ מזה, הג'ל משאיר תחושה דביקה על הפנים הרבה אחרי השימוש, מה שגורם לך בדרך כלל לסנן קללה וללכת לשטוף את הפנים.

כמה ואיפה: 115 שקל, להשיג דרך קוסמטיקאיות.