קצף גילוח לאנשים עם כסף: לנקום מן

אין תמונה
שלל מוצרי אנטי-חטייריזציה של לנקום. במרכז: קצף גילוח

מגמת הירידה בגיל הכתבים והעורכים, שמחלישה את כוחה הביקורתי ואת הרלוונטיות והאיכות של העיתונות כבר למעלה מעשור, גובה עוד קורבנות, קטנים ושוליים ככל שיהיו: למשל, מכל סדרת לנקום לגברים, העוסקת באנטי-אייג'ינג, אנחנו יכולים לבדוק רק את קצף הגילוח. הקצף האמור, 200 מיליליטר של סמיכות כמעט קצפתית, ראוי לציון במיוחד בגלל הבקבוק שלו, וליתר דיוק, מה שהבקבוק שלו הוא לא: לא בקבוק של ג'ילט. בקבוק קצף הגילוח הזה משדר כסף וסולידיות, לא רעננות צעירה ודינמית, כמו רוב בקבוקי קצף הגילוח. בקיצור, אם אתה שם את הבקבוק הזה ליד הכיור שלך אתה כאילו אומר, אני מישהו שיכול להוציא למעלה ממאה שקל על גילוח טוב. וזה אומר עליך כמה דברים.

ועתה ללבן הסמיך הזה הממלא את סמל הסטטוס שניצב מעל הכיור שלי. המרקם של הקצף הזה, כאמור, נהדר, והוא סיפק גם חובב ג'ל שכמוני; הריח טוב, הריח לא חזק מדי או בלתי נעים ויש בו משהו מאווירת היוקרה שמשדר הבקבוק הסולידי הזה שממנו יצא. אבל איך הגילוח? ואיך בוחנים מוצר גילוח? בהעדר מעבדת מז"פ לטואלטיקה או שנים של ניסיון כשפן או קוף במעבדות של חברות הקוסמטיקה, נאלצתי למצוא מבחן ביתי, והוא הגיע בדמות ס', סכין הגילוח החלוד שלי. בימים כתיקונם לא הייתי מעז לתת לס' להתקרב לפנים שלי, אבל קצף הגילוח הזה עשה את העבודה – אפילו על זקן של ארבעה ימים (בשנות אשכנזי. אצל זקנים של אחרים, זה משהו כמו שמונה שעות).

Lancôme Men High Definition Shave Foam

מחיר: 110 שקל לבקבוק של 200 מיליליטר

בושם עם שם של טרנסווסטיט: לה נווי ד'לום

אין תמונה
הפקק ששבר לי את הגב: בושם לגברים

שנה עברה מאז נפטרה אגדת האופנה איב סן-לורן, ונראה שבחברה מבקשים להחזיר אותנו לשנות ילדותו של האייקון. האמצעי הוא בושם לגברים שמריח כאילו הגיע ישר משנות ה-40. זה הריח שהייתם רוצים שינדוף מכם בעוד אתם עומדים בפתח מועדון הג'ז החביב עליכם בניו-יורק בשנים העליזות ההן. כמה חבל שהמאה ה-21 והמחסור העקבי במועדוני ג'ז בישראל מתעקשים להפריע לפנטזיה הזאת.

בחברה מצהירים שפיתחו ריח שיזעזע את החושים. התוצאה לא מזעזעת, אמנם, אבל גם לא מסעירה. זה בושם כבד ומבוגר מאוד, והוא לא מתאים לאנשים שמבחינתם שנות ה-40 הם בעתיד ולא בעבר. מצד שני, גם מי שיאהב את הריח הרציני הזה יתקשו להתמודד עם הפקק של הבקבוק. עצום בגודלו ומסורבל בצורתו, הוא כמעט ושכנע אותי להשתמש בבושם כמשקולת במקום לנסות ולפתוח אותו. אולי במלחמת העולם השנייה היו להם טכניקות טובות יותר.

La Nuit De L'Homme Yves Saint Laurent - EAU DE TOILETTE

מחיר: 312 ל-60 מיליליטר; 512 ל-100 מיליליטר.