חמישה ימי צילום על גשר לא גמור באוקראינה, חמישה רכבים, עשרות צמיגים שהוחלפו, ציוד משוכלל וקאסט שכולל גם את בן קולינס, נהג הפעלולים של ג'יימס בונד וה"סטיג" לשעבר: מאזדה מציגה - Prepare to be amazed 

דלק מוטורס, יבואנית דגמי מאזדה לישראל, השיקה שפה תקשורתית חדשה למותג ויצאה בקמפיין מיוחד בהשתתפותו בן קולינס, ה"סטיג", לשעבר נהג המרוץ של תכנית הרכב המצליחה בעולם Top gear ונהג הפעלולים של סדרת סרטי ג'יימס בונד. זו הפעם הראשונה שנהג הפעלולים מככב בקמפיין ישראלי למותג רכב. "הקמפיין החדש הוא תולדה של מחקר מותגי עמוק, שביקש להבין כיצד הנהג הישראלי תופס את המותג ואין ספק שזה הוא רק הצעד ראשון בסדרה של מהלכים שניזום בשנה הבאה. בכולם אנחנו מבטיחים להסעיר ולרגש את הנהגים והנוסעים, בדיוק כמו שעושים דגמי מאזדה השונים", אומר יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס.

 גם עמוס הכלב קיבל משימה

הקמפיין מתמקד בפלטפורמות הדיגיטליות על ידי שימוש בטוקבקים אמיתיים המופנים למותג, המקבלים מענה באמצעות שורת סרטונים בכיכובו של בן קולינס. הסרטונים צולמו בהשראת תוכנית הרכב "Top Gear" והם ממחישים בעצם את יכולות רכבי המותג - החל ממבחני נהיגה מטורפים ועד עיצוב, קידמה וחווית נהיגה. הטוויסט? כל הסרטונים לוקחים את חובת ההוכחה כמה צעדים קדימה, כל כך קדימה שאפילו עמוס, הכלב (לא ליטלרלי), צויד במצלמת גו-פרו וקיבל משימה לצלם קטלוג רכב לבד. המסר: לא משנה מי יצלם, לא משנה איך הוא יצלם, מאזדה יפה מכל זווית. הקטלוג יוצג באולמות התצוגה ברחבי הארץ, ויופץ לכלי התקשורת, והציבור מוזמן לבוא ולהתרשם מעבודתו של הצלם האורח.