אין תמונה
אנחנו יודעים, זה לא יפה להציץ. אבל כשמישהו עושה את זה בשבילנו, ועוד עם סיבה לגיטימית?

ברגעים הראשונים אחרי שהסרטון הזה מגיע אליך, אתה פוער את העיניים, בודק שאתה לבד בבית ולוחץ על פליי בהתרגשות ששמורה לאותם רגעים בהם אתה מגשים את הפנטזיות הכמוסות שלך. ג'וזפין דה לה באום, השחקנית הצרפתייה הכוסית והחברה של מארק רונסון, מתפשטת ומסתובבת כמעט עירומה בבית - כאשר מציצן מצלם את הכול ומעלה ליוטיוב? ג'קפוט!

אז אתה רואה את כל שש הדקות (המעולות, יש לציין) של הסרטון, ולקראת הסוף אתה כבר מבין - מדובר בעוד פרסומת. אתה מושך בכתפיך ונאנח בהשלמה: לאן העולם הזה הגיע. איזה יופי.

הפרסומת, אגב, היא לחברת הלנז'רי הבריטית אג'נט פרובוקטור, שכמו חברות רבות וטובות לפניה הבינה שהדרך ללבו של הצרכן עוברת דרך הסרטונים הכי פרובוקטיביים שאפשר להפיק. היתרון היחסי שלה על פני הפרסומות האחרות: לה באמת יש לגיטמציה להראות דוגמניות בתחתונים. בינתיים, עם קרוב ל-300 אלף צפיות בשבוע וחצי, נראה שמצליח לה בכלל לא רע.

אין תמונה
מחקרים הוכיחו שעולם הפרסום משיק באופן ישיר לעולם התוכן של ערוץ הגברים
>> ציצים וביטוח, למשל, זה קשור? ברומניה חושבים שכן