makoland

מה הסיפור שלכם?

מי חבר של מי, למי נדבקות כל הצרות ולמה הארנב מרגיש שמשהו רע עומד לקרות? לכבוד שבוע הספר - קבלו שלוש המלצות שוות

גלילאו צעיר | פורסם 04/06/13 14:11:54

 יש לכם אייפוד, אייפד והרבה שעות מסך. אז למה שלא תעשו הפסקה ותצאו למסע בין המילים? לכבוד שבוע הספר - שלושה ספרים מומלצים. 

פני האיומה היא מגנט לצרות
מאת: ג'ואנה נאדין
הוצאת ידיעות ספרים

פֶּנֶלוֹפֶּה ג'ונס היא ילדה שובבה. אבא שלה קורא לה פֶּנִי האיומה, ומשום מה זה מצחיק אותו. היא חושבת שהצרות נִדְבָּקוֹת אליה, ובדרך כלל האשם הוא ברעיונות שנשמעים מוצלחים אבל כשמנסים לממש אותם הם נכשלים לגמרי. שלושה סיפורים וחמש עצות טובות יסבירו בדיוק מה לא בסדר.
המחיר: 78 שקלים.

אין תמונה שלושה סיפורים וחמש עצות טובות

גבעת ווטרשיפ
מאת: ריצ'רד אדמס
הוצאת אוקיינוס ומודן
תרגום חדש של הספר מביא לכם את סיפורם של לוז וחמישון, ארנבונים אחים, החיים באַרְנָבִיָּיה שלווה בגבעת ווטרשיפ. יום אחד חמישון מרגיש שמשהו רע עומד לקרות, ויחד עם אחיו אוסף חבורה של תומכים וכולם יוצאים יחד לחפש מקום אחר לחיות בו. בדרכם הם נתקלים בגנרל אשבל, ארנב מרושע המנהיג ארנבייה מְאַיֶּימֶת. הארנבים חייבים להיאבק כדי למצוא את מקומם בעולם, וזה לא פשוט כלל.
המחיר: 74 שקלים.

אין תמונה לחפש מקום אחר לחיות בו

דרקון הארגמן הנעלם
מאת: אשכר ארבליך-בריפמן
הוצאת כנרת
הנלי היא טריקסונית, תיאו הוא קליק. הטריקסונים והקליקים אינם מתיידדים בקלות, אלא שהשניים האלה דווקא חברים טובים. כשהנלי מעניקה לתיאו בֵּיצַת דְּרָקוֹן נְדִירָה ליום הולדתו ה-13 הוא מחליט שלא יגדל אותו, והשניים יוצאים למסע ומחזירים אותו לביתו. בדרך הם יתמודדו עם סִירְחוֹפְלָץ לא חכם במיוחד, פְלִיק לא ידידותי במיוחד ודרקונית לא חביבה בכלל. זהו הספר השני בסדרת סיפורים מווינדידסט, וקדם לו "הכנפיים של הנלי".
המחיר: 87 שקלים.

אין תמונה סיפור על חברות

הכתבה התפרסמה באתר allmag לקבלת גיליון במתנה לחצו כאן

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ספרים   שבוע הספר   המלצות  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן