makoland

המלצות חמות לסופ"ש

פעלולי סקי, טירה שנבנתה כולה מממתקים ועמוד היוטיוב של נאס"א הם רק חלק מהאתרים המגניבים שכדאי לכם לבקר בהם. כנסו כנסו!

שי רינגל | גלילאו צעיר | פורסם 05/01/12 13:06:36

ילדים סקרנים שווה להיכנס? | צילום: Michael Rowe, GettyImages IL

יום הדומינו ההולנדי

ההולנדים, מתברר, כל כך אוהבים את המשחק הזה, עד שבכל שנה הם מקדישים לו יום מיוחד, "יום הדומינו", כשהמטרה היא לנסות לשבור את שיא העולם. את השיא האחרון שלהם הם קבעו ב-2006 והאירוע תועד בלא פחות מ-40 דקות של נפילת דומינו בצוּרוֹת מרהיבות שידהימו אתכם. המאמץ המשותף תועד בשני חלקים.

לצפייה בחלק הראשון ובחלק השני של "יום הדומינו".

דומינו בלי קוביות

רוצים לשחק בדומינו בעצמכם אבל אין לכם קוביות דומינו? אל דאגה, באתר drawminos תוכלו ליצור לעצמכם מסלולי דומינו מבלי לעזוב את המחשב. פשוט גִּרְרוּ את קוביות הדומינו על המסך, הַצִּיבוּ את הכדור שלכם, וכשאתם רוצים להפיל אותם לַחֲצוּ על כפתור play. כנסו לאתר.

המלצות לסופש דומינו בלי קוביות | צילום: מתוך drawminos

טירה טעימה

אם אתם מחפשים תחביב שדורש זְהִירוּת, קפדנות וגם דמיון, אולי מה שינעים את זמנכם זה דווקא לִבְנוֹת מוֹדֶלִים קטנים. אתם בטח אומרים "לבנות מודלים זה לחְנוּנִים, אנחנו רוצים לעשות את זה אחרת". ובכן, הנה דוגמה למודל קטן שהוא בהחלט שונה ומקורי. באתר wordpress תמצאו דֶּגֶם של טירה מהסרט שַׂר הַטַּבָּעוֹת בעזרת ממתקים בלבד...כנסו לאתר.

המלצות לסופש טירה טעימה | צילום: wordpress

טיול בחלל

באתר hobbyspace תוכלו ללמוד על חלליות שונות, לקרוא קצת על ההיסטוריה של תעופת החלל ולהתעדכן בסרטונים שיכולים לעניין אתכם. ואם כבר חלל, אל תשכחו לבקר בעמוד היוּטְיוּבּ של סוֹכְנוּת החלל האמריקאית. שם תוכלו לחפור בין עשרות הסרטונים שהועלו, כולל סרטוני וידיאו מהַמְרָאוֹת של מעבורות החלל וכמה שצולמו בחלל עצמו. טיסה נעימה! כנסו לאתר.

גרסאות הכיסוי שלכם

חושבים שלשיר זה כל כך קל? אז אולי תקליטו את עצמכם ותעלו לאינטרנט? מִדֵּי יום עולה לרשת גרסת כיסוי שהקליט מישהו לשיר שהוא אוהב במיוחד. האתר blogspot מוצא את האנשים הלא מפורסמים האלה, שלרוב אין ברשותם אמצעים רבים, ומציג את הפַּרְשָׁנוּת המקורית שלהם לשירים שרובנו מכירים. מי יודע, אולי תוכלו לקבל הַשְׁרָאָה מאֶחָד מהם, ואולי אפילו תצליחו להקליט להיט משלכם. בהצלחה!  כנסו לאתר.

טיול למערות הקֶרַח

בטח יצא לכם לטייל במערות סלע לפחות פעם אחת בחייכם, אבל מערות קרח קשה למצוא. מערות כאלה נוֹצָרוֹת לפעמים בתוך קרחוני ענק, ואפשר אפילו לטייל בהן, אם מצטיידים בלְבוּשׁ המתאים. התמונות באתר mymodernmet לְקוּחוֹת ממערה שכזאת שהתגלתה בג'וּנוֹ שבאָלַסְקָה. לא תאמינו למה שאתם רואים. כנסו לאתר.

המלצות לסופש טיול למערות הקרח | צילום: mymodernmet

גליצ'ים

באתר armorgames תמצאו מִשְׂחָק קטן ועמוס פַּעֲלוּלִים - אתם מחליקים במסלול עמוס בשלג, ובין תִּמְרוֹנֵי התחמקות ממכשולים שונים ומשונים תלמדו לבצע פעלולים באוויר ולִנְחוֹת בצורה יציבה חזרה על המשטח. למזלכם, הנפילה על הטוסיק הוירטואלי שלכם לא תכאב בכלל. כנסו לאתר.

המלצות לסופש כנסו למשחק | צילום: armorgames

>> הכתבה המלאה התפרסמה במגזין גליליאו צעיר, מאי 2011. לקבלת גיליון במתנה לחצו כאן.

>> קבלו ביקור מפנק בממלכת השוקולד

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן