makoland

חוזרים ללימודים עם הגדג'טים הכי מדליקים

כי אם כבר צריך לחזור לבית הספר, לפחות לעשות את זה בסטייל: עם החידודים שיוצאים מהאוזן, מטוס מנייר שהוא קלמר ועוד כאלה מגניבים. אתם פשוט חייבים

דידי רפאלי | מקולנד | פורסם 12/08/13 18:46:28

בחזרה לבית הספר יש גם צדדים מלהיבים, כמו להצטייד בכלי כתיבה, מחברות וקלמר חדשים. מצאנו עבורכם את המוצרים שיעשו לכם חשק לחזור לספסל הלימודים ולהוציא את הקלמר. כמו מה? כמו מחדדים מגניבים, קלמרים שלא תזהו ועט שהיא בכלל נשק סודי.

לחצו כאן אם אתם רוצים לזכות ב-PSP?

מישהו שומע אותי? מחדד בעיצוב משעשע בצורת אוזן: כשתחדדו את העיפרון יצאו החידודים מחור האוזן ממש כמו חיטוט באוזניים. מחיר: 32 שקלים, להשיג: רשת סוהו. אין תמונה כל השאריות יצאו מהאוזן, כלומר מהמחדד

ממש ממגנט. אסקיממו הוא מעמד לפתקים ומחזיק מגנטי לעט בדמותו של אסקמוסי חביב. המעמד שישדרג לכם את השולחן וישמור עליו מאורגן מגיע עם עט מגנטי וסט פתקיות. מחיר: 75 שקלים, להשיג: מאנקי ביזנס.

בית ספר, פתקיות עט למי אתם רוצים לכתוב פתק? | צילום: www.monkeybusiness.co.il

קלמר או עיפרון? הקלמר הבא מעוצב כמו עפרון ענק, פשוט פתחו את הרוכסן ומלאו אותו בכלי כתיבה. מחיר: 25 שקלים, להשיג: אנימי.

בית ספר, עיפרון קלמר להכניס את העפרונות לעיפרון | צילום: www.animi.co.il

אוהבים לתופף? "עפרונות  התיפוף" הם בדיוק מה שאתם מחפשים. בין לבין כתיבה וסיכומים תוכלו להפוך את העפרון ולתופף בכיף. מחיר: 39 שקלים, להשיג: HE SHE.

בית ספר, מכחולים לתופף עם העפרונות | צילום: www.he-she.co.il

זהירות, גומייה בדרך. העט הבא אולי נראה תמים ופשוט למראה אך למעשה הוא כלי נשק לכל דבר: מקלע הגומיות פותח במיוחד לשיגור חשאי של גומיות. העט יורה גומיות פשוטות הוא ממש נשק סודי לשובבים במיוחד. רק בזהירות. מחיר: להשיג: 26 שקלים, להשיג: fidbek.

בית ספר, עט היזהרו ממנו | צילום: fidbek.co

חיה על הגב. התיקים הבאים מעוצבים כלהקת פרא - חיות אהובות עם פנים מתוקות במיוחד ואוזני קטיפה, עמידים למים וקלים לניקוי. מגיעים כטרולי או תיק  גב. מחיר: 140-199 שקלים, להשיג: נמשים בייבי.

בית ספר, תיקים חמוד לכם התיק הזה | צילום: www.nemashim-baby.com

למחוק טעויות. חבילת המחקים הבאה מעוצבת כמו פקק של עט. הרכיבו את הפקק המחיק על קצהו של העיפרון ותמחקו בקלות את הטעויות שלכם. מחיר: 35 שקלים, ל-10 יחידות, להשיג: אנימי.

בית ספר, קשקוש לקשקש ואז למחוק את המיותר | צילום: www.animi.co.il

יש מטרה. עשו סדר במטלות השבועיות שלכם בעזרת לוח המעוצב כקליעה למטרה. מחיר: 49.90 שקלים, להשיג: רשת סוהו. אין תמונה וזה בכלל לוח שעם לתזכורות

להטיס את הקלמר. זה רק נראה כמו מטוס מנייר מחברת, אבל זהו קלמר שעשוי מפלסטיק עם רוכסן והוא ישמור על כלי הכתיבה שלכם. מחיר: 55 שקלים, להשיג: אנימי.

בית ספר, עפרונות מטוס זה ממש לא מטוס מנייר, זה פשוט קלמר | צילום: www.animi.co.il

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן