makoland

הדייג ברשת: ג'סטין ביבר רותח ברשת

רוצים לדעת מה קורה ברשת? על מה כולם מדברים ולמה זה כל כך מעסיק אותם? שהם כהן בן ה-14, הדייג ברשת, יביא לכם בכל שבוע את הדברים הכי חמים שקרו באתרים שאתם אוהבים. והפעם: הפרודיות על ג'סטין ביבר

| פורסם 12/08/10 13:46:56
ג'סטין ביבר וקים קרדושיאן במחווה ל"הבוגר" ג'סטין ביבר וקים קרדושיאן במחווה ל"הבוגר" | צילום:

שלום לכל גולשי מקולנד,

הנושא הראשון והחם שמשתלט השבוע על דפי הפייסבוק, הן הקבוצות שנוצרו נגד גלעד שליט. הקבוצות הן בסגנון "גלעד שליט מת - כולם להיכנס ולראות". התוכן שקרי בהחלט ושולח אתכם לאתרים של פרסומות. על כל לחיצה כזו מי שהקים את הקבוצה מרוויח המון שקלים!

עד עכשיו כולנו חשבנו שאנשים מהמגזר הערבי פתחו את הקבוצות האלו בפייסבוק, אבל זה לא נכון.

איש אחד שמעדיף להישאר אנונימי, כי הוא מפחד שיפגעו בו, חשף את היוצר האמיתי של הקבוצות האלו. הוא מחק את הסרטון לאחר כמה ימים – הסיבה איננה ידועה. האנונימי בן ה-15 מחיפה, כך נקרא לו בינתיים, מציג בסרטון את הדרכים שבהם יוצר הקבוצות האלו מרוויח מהם כסף. בסרטון הוא גם מציג איך יוצר הקבוצה בעצם נחשף בזכות ה – לייקים שהוא עושה לעצמו.

הנושא השני שאני רוצה לעלות על הפרק הוא הזמר המצליח ג'סטין ביבר. למי שלא מכיר את ג'סטין (אם זה אפשרי בכלל), מדובר בנער קנדי בן 16 שאמו העלתה סרטונים שלו ליוטיוב. הסרטונים קיבלו המון צפיות ולאחר כמה זמן מפיקים הזמינו את ג'סטין לאטלנטה לפגישה. לאחר כמה זמן ג'סטין ביבר פרץ עם הזמר Usher למצעדי המוזיקה בארה"ב עם השיר One Time. השיר הפך למצליח מאוד וצפו בו כ155מליון אנשים!!

רק לשם הסטטיסטיקה, בארה"ב חיים כ-200 מליון אנשים, מה שאומר שכמעט 75% מאוכלוסיית ארה"ב שמעו את השיר. אחרי ההצלחה של השיר הראשון הוא הוציא את השיר השני Baby שזכה להצלחה הרבה יותר גדולה ונחשב לשיר הכי נצפה ביוטיוב בימים אלה (280מליון צפיות).

לאחר שהפך לזמר מוצלח, ביבר הוכיח את הידע הכללי שלו בכך שלא ידע איפה נמצאת גרמניה והוכיח גם את היכולות הגופניות שלו בכך שנתקע בדלת מסתובבת ועוד יצירות מוצלחות!

ועכשיו מגיעות הפרודיות על ביבר: הכי מוצלחת מביניהם היא "שפעת ביבר" (באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב וגם מתחרז).

היו עוד פרודיות מצחיקות כמו "לישון עליך", שזאת הפרודיה הראשונה שעשו עליו. האנשים שעשו את כל הפרודיות, אגב, הם אנשים מחברת"Key of Awesome", שבין היתר עשו פרודיות מצחיקות ללידי גאגא ועוד!

אני מאוד נהנתי לראות את הפרודיות שלהם על קליפים מוכרים כמו California Gurls של קייטי פרי. חלק מהקליפים אפילו מתורגמים לעברית, אתם יכולים לחפש ביוטיוב את כולם!

כאן הסתיים הפוסט לשבוע, אשמח לשמוע תגובות.

ממני , שהם :)

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן