makoland

הכניסה לאמיצים בלבד: מבוך האימה והפחד

רוצים לרעוד מפחד, לשקשק ברגליים ולצרוח כמו משוגעים? אם עניתם כן אז ה"נייטמר" הבא הוא בדיוק בשבילכם. אה, וגם אם יש לכם מספיק אומץ כדי להיכנס, ממש לא בטוח שתצליחו לצאת

מקולנד | פורסם 23/08/10 13:44:34 

דמיינו את הסיוט הכי גדול שלכם. הצלחתם? במרכז ת"א הביאו לנו את החוויה הכי מסוייטת שאתם יכולים לדמיין. לרמת פחד כזאת ספק אם אי פעם הגעתם, ולא, אנחנו לא מגזימים. זה באמת ממש ממש מפחיד.

החוויה מתחילה בכיכר אתרים בתל אביב, שם יורדים למטה במדרגות ומגלים את הנייטמר. המבנה בצבע שחור, מלא שלדים ועוד יצורים מפחידים שמוכרים מסרטי האימה למיניהם. בכניסה מחכים לכם אנשים אמיתיים ומפחידים לא פחות (סתם, זה בצחוק)

הכניסה תוביל אתכם למבוך חשוך בגודל 200 מ"ר, שם תעקבו אחרי נקודה אדומה שתוביל אתכם בדרך חשוכה ולא ברורה, אבל היי, זה עוד החלק הקל. במהלך המבוך יבהילו אתכם כל כך הרבה דברים שרוב הסיכויים שתצאו משם מזיעים, חסרי קול ורועדים, וזה אם בכלל תצליחו לצאת. סתם שתדעו, 13,000 איש לא הצליחו לסיים את המבוך הזה ונשארו בפנים. סתם. הם לא. אבל הם היו צריכים לצעוק את מילת הקוד כדי שיבואו ויוציאו אותם החוצה.

נייטמר1 נייטמר1 | צילום: אלירן אביטל, מקולנד

מבוך הנייטמר הראשון הוקם בעיר אילת לפני כשבע שנים וביקרו בו אלפי מבקרים, אחד מכל עשרה מהם לא הצליחו לסיים את המבוך מרוב פחד. הכניסה לנייטמר מיועדת לילדים בגילאי 14 ומעלה ועלות הפחד שווה ל 50 שקלים + זיכרון בלתי נשכח.

אם בכל זאת חשקה נפשכם לעשות זאת, כדאי שתזכרו שזה הרבה יותר מפחיד מרכבת שדים או מכל דבר אחר שאתם מכירים. אם אתם חושבים שאתם אמיצים מספיק, אתם מוזמנים לנסות ולספר לנו איך היה.

"נייטמר" ת"א - כיכר אתרים מתחת לקולוסאום בירידה לחוף גורדון.  פתוח מדי יום בין השעות 6 בערב עד 5 בבוקר  052-4382850

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מקולנד   אימה   נייטמר   מבוך  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן