makoland

כדורגל בסגנון השאולין

נזירי השאולין מפורסמים ברחבי העולם בזכות כישורי הקונג פו שלהם. כעת, הם פתחו גם אקדמיה מיוחדת לכדורגל לפי עקרונות הקונג פו

אורן דותן | היקס | פורסם 14/04/11 15:27:20

נזירי השאולין מפורסמים בכל העולם בזכות כישורי הקונג-פו שלהם, אבל כמו בסרט המגוחך (והמהנה) "כדורגל קונג פו", גם הנזירים האמיתיים יכולים להשתמש בסגנון הלחימה הססגוני שלהם בשביל לבצע כמה מהלכים מסובכים בכדורגל. מסי, מאחוריך.

אין תמונה תמסור לפני שתירדם

בסרט, שחקן כדורגל בטלן, שאיבד מאבד את הקריירה בעקבות טעות טרגית, פוגש תלמיד קונג פו, שמנסה להפיץ את בשורת הקונג פו בעולם. הוא עני, מוכשר ומובטל, היא ענייה, מוכשרת ומרוויחה פרוטות בהכנת עוגיות בדוכן רחוב וביחד הם מגייסים את אחיו של הגיבור – כל אחד מומחה בסגנון לחימה אחר – ומקימים קבוצת כדורגל. מדובר בסרט יפני עם אפקטים משוגעים ואפס אחיזה במציאות. מומלץ.

אין תמונה איפה הכדור?

וכמו בסרט, גם הנזירים במציאות משתמשים באהדה הרבה בעולם לכדורגל כדי לקדם את הקונג פו. הנזירים במחוז חנאן בסין הקימו אקדמייה לכדורגל, הזוכה לתמיכה רחבה מקהילת הכדורגל בעולם, ואפילו הוזמנו על ידי פיפ"א להשתתף בטקס הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים לשנת 2011 שנערך בגרמניה.

נזירי השאולין שיחקו נגד שחקנים מוכרים מהעולם ונפגשו עם בכירים בעלי השפעה מעולם הכדורגל והספורט בנוסף הם אפילו הוזמנו לפגישה מכובדת עם ז'אק רוג, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי.

אין תמונה באוויר!

בבית הספר מלמדים שעקרונות הקונג פו דומים לעקרונות הכדורגל, והטכניקה ששוכללה על ידי הנזירים במקדשים העתיקים היא בדיוק מה שחסר במשחק. מייסד האקדמייה, יאן לו, מסביר: "האקדמיה נולדה מתוך התשוקה לכדורגל, שסחפה את הנזירים. ברגע שמאמן נבחרת קמרון הצטרף לפרויקט, הכל כבר היה מוכן".

אין תמונה יא גנוב, פינצ'רת את הכדור

יש הרבה כישרון ופוטנציאל בנבחרת של הנזירים, שגילם נע בין ארבע לעשרים. ולמרות שהשימושים החדשים, שהם לומדים לכישורים שלהם, יוכלו לשמש אותם בענפי ספורט אחרים בעתיד, ברחבי סין, תגובות האנשים מעורבות.

סגן נשיא הליגה לכדורגל של מחוז חנאן הגדיר את היוזמה כמועילה אך העלה כמה סוגיות שהדאיגו אותו. הבעיה העיקרית היא שלנבחרת הכתומה אין ציוד מתאים והאימונים על רצפת בטון עלולים לגרום לפציעות. בנוסף, חובבי כדורגל רבים קוראים לנבחרת הנזירים תעלול פרסומי ומגנים את הזילות במשחק.

* הכותב הוא עורך הבלוג היקס, שמביא לכם בכל יום את הסיפורים הכי מטורפים ומרתקים בעולם

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן