makoland

בואו ללונה פארק: מתקני השעשועים של הדמויות הכי מגניבות

רכבות הרים, ספינות רפאים, לופים אינסופיים ונפילות חופשיות יש בכל לונה פארק, אבל איפה נמצאים המתקנים הכי שווים? בשנים האחרונות מתעוררת פופולאריות גדולה סביב מתקנים של גיבורי על, דמויות מצוירות וסרטים. קבלו סקירה של האטרקציות הכי שוות בעולם

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 15/09/11 09:21:11
יורודיסני, פריז אבא'לה בוא ללונה פארק | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL

פעם זה היה חלומו הפרוע ביותר של כל ילד - טיול בר מצווה לדיסנילנד. שם הוא בוודאי יעלה על כל רכבות ההרים ויזכה לפגוש בארבע עיניים את מיקי ומיני וללחוץ להם את היד (אותה הוא לא ירחץ בחודש הקרוב). יש גם את הכבוד הגדול להתארח בטירה הקסומה של הדמויות המצוירות. היום אנחנו כבר מדברים על חלומות אחרים: להצטרף לבית הספר לקוסמים של הארי פוטר, לעוף כמו סופרמן להציל כמה נפשות תועות או לשיר באודישנים לאמריקן איידול ולהיכנס לנבחרת. כדי שתהיו בעניינים איפה הכי כדאי לכם לבקר בחופשה הבאה מובאת בפניכם סקירה של המתקנים והאטרציות של הדמויות הכי מגניבות.

פארק "הארי פוטר"

The Wizarding World of Harry Potter

אין תמונה הוקוס פוקוס: איך האוכל נעלם?

חובביו המושבעים של הקוסם הצעיר ישמחו לצבוא את שעריו של פארק השעשועים שהוקם לכבודו באורלנדו שבפלורידה לפני שנה. הפארק שנמצא במתחם השעשועים הענק של יוניברסל מעוצב על טהרת עולמו של הילד הקוסם, וזה כולל טירה קסומה ושלל מתקנים. עולמו הקסום של הארי משתרע על פני כ-80 דונמים ועלות הקמתו מוערכת ב-250 מיליון דולר.

אין תמונה גם אני רוצה ללמוד פה

בלב הפארק ממוקם בית הספר לקוסמים "הוגוורטס" בתוך טירה מרשימה ומסביב לו ישנם מתקנים כדוגמת "אתגר הדרקון", "המסע האסור של הארי פוטר" ו"טיסת ההיפוגריף". אלה מעבירים את המבקרים חוויה הרפתקנית דומה לזו שעבר הקוסם הצעיר. במתקן "המסע האסור" תצאו במסלול טיסה רווי אפקטים מיוחדים לאורך קורות חייו של הארי. במתקני "אתגר הדרקון" ו"טיסת ההיפוגריף", שהם רכבות הרים מתוחכמות, צפויה לכם נסיעה מפחידה במיוחד.

אם בא לכם להביא מזכרות לחברים המקנאים בארץ עומדות לרשותכם חנויות שמציעות שלל מוצרים ייחודיים וקסומים של הארי פוטר.

פארק ג'וילנד

World of Warcraft

עזבו אתכם ממיקי ומיני וסינדרלה - הכוכבים של משחקי המחשב הם כבר מזמן אלה ששולטים בתרבות שלנו. לפני כמה חודשים נפתח בסין פארק השעשועים הראשון המבוסס על משחקי מחשב. הפארק הזה גדול פי כמה מדיסנילנד וכולל 5 מתחמים שונים שמעוצבים בדומה למשחקי המחשב הפופולאריים במערב ובסין: וורלד אוף וורקרפט (משחק האסטרטגיה המצליח), סטאר קארפט, משחק הרשת הסיני World of Legend, "אזור פנטסיה מיסתורי" ואזור לילדים.

אין תמונה הפארק לגיימרים שביניכם אין תמונה אמיצים ללחוץ את היד ללארה קרופט?

בטח הייתם מצפים שפארק כזה יקום קודם כל בלב ארה"ב או באירופה, אבל למרבה הפלא צמחה לה תרבות גיימרים משגשגת גם בסין. שם השחקנים אינם מבלים לבדם בבית מול המחשב אלא נוהגים לשחק בבתי קפה-אינטרנט. עוד דבר שעשוי להפתיע אתכם הוא שהשחקנים אינם רק ילדים אלא גם ובעיקר המבוגרים, וזה כולל גם נשים לא פחות מאשר גברים.

הפארק כולל גם את רכבת ההרים הגבוהה בסין, בית קולנוע עם מסכי תלת ממד ב-360 מעלות, מוזיאון לתרבות המשחקים וקונסולות וידאו. כמו בדיסנילנד, גם פה מסתובבות דמויות ברחבי הפארק, אבל במקום סינדרלה תלחצו את היד ללארה קרופט. וכדאי לכם לקחת בחשבון שיש לה לחיצה חזקה.

המתקן של סימפסונים

The Simpsons Ride

אין תמונה מוכנים לנסיעה?

המתקן הזה שנמצא באורלנדו שבפלורידה ייקח אתכם למסע נפלא בעולם הצהוב והמטורף של הסימפסונים. בפארק השעשועים "קראסטי" תפגשו את דמויות האהובות - מארג', הומר, בארט, מאגי וכל החברים. תוכלו לצפות על גבי מסך איימקס שנושק לגובה של 25 מטרים בסרטון משלהב שיכניס אתכם לתוך הפארק ויגרום לכם להרגיש שאתם מבלים ברכבת הרים ובשאר המתקנים ביחד עם הדמויות הצהובות. כל זה אגב קורה בתוך פארק מצוייר לחלוטין, אבל אתם תשכחו מזה שהוא מצוייר מאוד מהר. באחריות.

אין תמונה מאגי, תחזיקי לי את היד ברכבת, טוב?

פרט מידע עסיסי: כל הקולות של הדמויות באטרקציה הם אלה של הכוכבים המקוריים בסדרת הטלוויזיה.

רכבת ההרים של גרין לנטרן

Green Lantern Roller Coaster

גרין לנטרן הוא שם כולל למספר גיבורי על שמככבים בחוברות קומיקס של חברת DC. סתם שתדעו, שהגרין לנטרן הראשון (אלן סקוט) נברא על ידי הכותב ביל פינגר והמאייר מרטין נודל, והופיע לראשונה ביום יולי חם אחד בשנת 1940. כל גרין לנטרן מחזיק בטבעת כוח מיוחדת שמעניקה לו שליטה עצומה על העולם. 

אין תמונה קנאה ירוקה אוחזת במי שלא עולה

אחד המתקנים החמים בפארק Magic Mountain שבקליפורניה (מרשת הפארקים Six Flags) הוא הגרין לנטרן. מדובר ברכבת ההרים המסתובבת הראשונה במדינה, שנחשבת לארוכה ולמהירה מבין רכבות ההרים בעולם. אם אתם בעניין, צפויה לכם נסיעה נעימה בגובה 107 רגל וכ-800 מטרים של מסלול מתפתל ואנכי שבמהלכו תנועו בזיגזגיות מתמדת. אה, וגם סיבובים אינסופיים ב-360 מעלות. כיף!

הגשמת חלום במתחם "אמריקן איידול"

The American Idol Experience

צעירים מכדי להשתתף ב"כוכב נולד" בארץ? אולי הארץ היא זו שקטנה עליכם ואתם משתוקקים לכבוש את אמריקה בקולכם הנפלא? מתחם של התכנית האמריקאית לגילוי הכשרונות, "אמריקן איידול", מחכה רק לכם בפארק של וולט דיסני באולפני דיסני בהוליווד. האטרקציה נותנת לכם את ההזדמנות לצפות, להופיע ולהצביע עבור הזמרים המתחילים שאהבתם. 

אין תמונה לא נפסיק לשיר!

מי שזוכה במרבית ההצבעות באותו יום מקבלים "כרטיס חלומי" לאודישן אמיתי בתכנית. חשוב רק לציין שכרטיס כזה יכולים לקבל זמרים מגיל 15 ומעלה ורק אם הם תושבים או שוהים חוקיים בארה"ב. אבל אם בא לכם לעלות על הבמה בשביל הכיף נטו, אז לכו על זה.

לעוף כמו סופרמן

Superman: Ultimate Flight

אין תמונה לא זו לא ציפור - אלה אתם!

גלו איך זה לעוף כמו גיבור על (רק בלי ללבוש חליפת טייץ' מוזרה) במתקן הטיסה שממוקם בפארקים של רשת Six Flags האמריקאית. במהלך הטיסה ברכבת ההרים שמדמה מצב של תעופה עליכם לשכב על הבטן ולעבור דרך מסלול מתפתל ומתהפך, דרך ספירלות ולופים ונפילות מפתיעות. אחרי שתרדו מהמתקן, תחשבו על זה שסופרמן עובר את זה בכל פעם שהוא עף, ותחשבו שוב אם אתם עדיין רוצים להיות גיבורי על...

 

>>עוד באותו עניין: מתקן אנגרי בירדס בגודל אמיתי נפתח בפארק שעשועים במרכז סין

 

>> אהבתם את הכתבה? תעשו לנו לייק!

>> מכירים עוד מתקני שעשועים מגניבים? טקבקו על זה ושתפו את כולם...

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן