makoland

הערב זה קורה: ילדי בית ספר למוסיקה מתכוננים למסיבת הסיום

במהלך העונה הם ריגשו אותנו פעם אחר פעם, ורגע לפני מסיבת הסיום פגשנו אותם כדי לסכם איתם את הדרך שעברו ("מהופעה להופעה הבנתי יותר"), למדנו כיצד מקבלים אותם החברים בבית ("כולם מפרגנים לי"), ושמענו מה התחושות לפני סיום ("מאוד עצוב להיפרד, אני אתגעגע"). הכתבה המלאה

קים בוסי | בית ספר למוסיקה | פורסם 17/03/13 10:01:49 

הערב ב-21:00, ילדי מחזור ב' של בית ספר למוסיקה יעלו על הבמה, למסיבת סיום חגיגית שתחתום עונה מרגשת במיוחד. בעוד הילדים עומלים במרץ לקראת השירים שיבצעו הערב, תפסנו אותם מתכוננים ומסכמים את החוויה המיוחדת שעברה עליהם.

איך הילדים בכיתה מקבלים את הששתתפות שלכם בתכנית?
"מאוד מפרגנים לי", סיפרה גאיה. "כולם אומרים לי שאני בטוח זוכה", שיתף עילי ופיני הסכים איתו: "כולם מפרגנים לי ועוזרים לי". "כולם מתלהבים ומפרגנים לי, זה כיף גדול", סיכם דור.

איך התחושות לקראת מסיבת הסיום?
"קצת מאכזב כי זה נגמר, אבל כיף כי אני נהנה מההופעות", אמר פיני. "זה מאוד עצוב שזה הולך להיגמר, כי התחברתי לילדים מדהימים ועשיתי את מה שאני הכי אוהבת - להופיע. פגשתי אנשים מדהימים והפקה מהממת ומאוד עצוב להיפרד. אני אתגעגע", אמרה שיר ביטון. "זאת הרגשה טובה ומרגשת", אמרה אגם.

מה למדת מבית ספר למוסיקה?
"מהופעה להופעה הבנתי יותר, מה שבאמת למדתי שלפעמים חלומות מתגשמים", סיים דור באופטימיות כובשת.

ומה חושב מנהל בית הספר - מר צביקה הדר?
"הילדים הם מקור לגאווה, לחריצות ולכישרון".

ולפני שהם עולים לשיר סולו על הבמה, בואו להכיר את ששת המצטיינים מקרוב ולהזכר בדרך שעברו מהרגע שבאו לאודישן הראשון ועד לביצוע המצטיין - במתחם המצטיינים החגיגי.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן