makoland

חנות הצעצועים הכי מטורפת בארץ!

אתמול הושקה החנות החדשה של טויס אר אס בראשון לציון, החנות מעוצבת כמו החנות בטיימס סקוור בניו - יורק, היא ענקית ומלאה בדברים הכי חמים שיש לעולם המשחקים והצעצועים להציע, חנות כזאת עוד לא הייתה בארץ

גת איתן | מקולנד | פורסם 25/08/10 11:47:29
טויס אר אס טויס אר אס | יח``צ: מקולנד

חברים יקרים,

הרשו לי להציג בפניכם את חנות החלומות החדשה - טויס אר אס, שנפתחה בראשון לציון ב"סינמה סיטי". אתמול ביקרתי בחנות בפעם הראשונה ואני חייבת לפרוס בפניכם את החוויה המשגעת הזאת.

אם חלמתם לראות את כל הדברים שאתם הכי אוהבים בחנות אחת, אז מצאתי את המקום האידיאלי לבקר בו ולהעביר בו את הזמן,חנות בגודל עצום של שתי קומות עם דינוזאורים ענקיים שמקדמים אתכם במדרגות הנעות, החנות כל כך צבעונית ומסקרנת שלא ידעתי לאן ללכת קודם.

טויס אר אס טויס אר אס | יח``צ: מקולנד

הדבר הראשון שתפס את עיני היה איזור המולטימדיה, לכל חובבי הקונסולות והמשחקים שמה תוכלו להתנסות בכל הקונסולות הקיימות. במרכז יש במה של "גיטר הירו" שם תוכלו לפתוח להקה ולהתחיל להרעיש לכל העוברים ושבים, אני אישית הייתי המתופפת, הצטרפו אלי עוד 2 ילדים שנגנו בגיטרות והיה ממש כיף.

ממול היו מלא משחקים לסוני פלייסטיישן ולמחשב, בעודי תוהה עם עצמי האם לקנות לי את ה - SIMS 3 הבייתה, אני רואה את "בן 10" ומחליטה שאם הוא בחנות אני חייבת לעשות איתו תמונה ואז אני פתאום קולטת שיש את סנופי, בובספוג, פטריק וג'ירפה ענקית שמסתובבים להם בפאן בחנות.

טויס אר אס ראשון לציון טויס אר אס ראשון לציון | יח``צ: מקולנד

ואם כבר אנחנו מדברים על חיות ענקיות, אז בחנות מוצגות למכירה ג'ירפות בגודל אמיתי, מה שאומר שלכל אלו שחשקה נפשכם לגדל בבית ג'ירפה מסתבר שזה צעד ראשון לאימוץ חיה.

טויס אר אס ראשון טויס אר אס ראשון | יח``צ: מקולנד

אתם יודעים מזה Paper Jams? סביר להניח שלא כי זה רק עכשיו יצא לחנות, מדובר בגיטרה וסט תופים מקרטון במשקל חצי קילו שמופעלים באמצעות חיישני מגע אלקטרוניים, תשכחו מהמיתרים שעד עכשיו הכרתם הגיטרה הזאת היא להיט מטורף באוסטרליה ובמערב אירופה, היא באה ב - 6 דגמים ואתם יכולים לבחור איזה עיצוב וסגנון שאתם רוצים.

בקיצור בחנות יש הכל מהכל, כמובן שיש ברביות מכל הסוגים, אוגרי זוזו, משחקי בקוגן, משחקי בן 10, טוי סטורי 3, פינת יומולדת ענקית והכל במבחר עצום וצבעוני, אם אתם הולכים עם ההורים תזהירו אותם מראש שסביר להניח שתצאו עם איזה משחק כי זה לא קל לעמוד בפיתוי של החנות הזאת, שיהיה לכם ביקור משעשע ונעים.

טויס אר אס ראשון 2 טויס אר אס ראשון 2 | יח``צ: מקולנד
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מקולנד   צעצועים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן