makoland

רחוב סומסום: הרחוב שכולם רוצים לגור בו

זו אחת מהסדרות הבודדות שכל ילד בארץ גדל עליה ויודע לזמזם את שיר הפתיחה שלה. "רחוב סומסום" משודרת מאז שנות ה-70 ועברה במהלך השנים כל כך הרבה גלגולים עד לגרסתה האחרונה בערוץ הופ!. הבה נחזור במכונת הזמן אל הקטעים המצחיקים ביותר שידע הרחוב הכי מגניב ומטורף

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 13/09/11 12:29:52
אין תמונה אוף, אתם לא יודעים איך היה פעם

קודם כל, זה סומסום ולא שומשום, לטובת התוהים הרבים שרושמים "שומשום" בגוגל ומגיעים למתכונים להכנת לחמניות חמות. במקור זו הייתה תכנית אמריקאית בשם "Seasame Street" שהצליחה מאוד והופקה במגוון גרסאות מקומיות ברחבי העולם וגם בארץ. הכוכבים הגדולים שלה היו אריק ובנץ, קרמיט הצפרדע, דפי, מוישה אופניק וקיפי הקיפוד. בארץ נעשו לאורך השנים (ומדובר בהרבה שנים, החל מאי שם בתחילת שנות ה-80) חמש סדרות של "רחוב סומסום", גם תחת שמות קצת שונים כמו "שלום סומסום", "שארע סימסים" ו"סיפורי סומסום".

אתם בטח מכירים את הסדרה שמשודרת בערוץ הופ! שבה מככבים נוח וברוש לצד אביגיל ומחבוב. לא בטוח שאתם יודעים איזה קטעים מטורפים רצו בגרסאות הקודמות, הטובות והישנות מה שנקרא, של הסדרה האהובה. הנה לכם הזדמנות פז להיכנס למכונת הזמן ולחזור אל הקטעים הכי מצחיקים והכי בלתי נשכחים שידע הרחוב.

מי לדעתכם המציא את "החחח" שאתם עונים בתגובה למשהו מצחיק בסמסים, בצ'אטים, בפייסבוק ובטוקבקים? זהו אריק ששר לברווזוני בשעת האמבטיה: "ברווזוני, אני אוהב אותך, חחח" ובזאת טבע את מטבע הלשון החשוב מכול בשפה העברית. הנה לכם גם הוכחה שפעם באמת התקלחו עם ברווזים צהובים, כך שזה סרטון היסטורי מכל הבחינות.

אין על כרובי, כזאת מפלצת פרוותית וחמודה. הוא חושב שהוא יודע הכול וחייב לנסות הכול, אבל זה לא תמיד מצליח לו. בקטע הבא הוא מנסה את מזלו כקוסם (מכאן גם אימרה ידועה ביותר: "אכלת פלפל? שתה מיץ"):

הידעתם שפעם כתבו מכתבים על אבנים? זה היה כאב ראש רציני, ולכן הומצא בעצם הנייר...

הכי מורגש בחסרונו בגרסא האחרונה של "רחוב סומסום" הוא קיפי קיפוד. הנה הוא באחד משירי הילדים שעשו פה את שנות ה-80 - "תירס חם" (וזה גם המקום לצאת בקריאה נרגשת: קיפי, תחזור!):

ואיך אפשר בלי הדואט המקסים של קיפי ומוישה אופניק לשיר "מטריה בשניים", אי שם בשנת 1984, בימים שבהם עוד ירד גשם בחורף בישראל? הצטרפו אליהם בפזמון:

>> מצאתם ברשת עוד סרטונים שאהבתם מ"רחוב סומסום"? שתפו את כולם בתגובות.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן