makoland

חדש על המסך

תכניות ועונות חדשות של הסדרות האהובות, ספיישלים ייחודים ופרקים שעדיין לא ראיתם. מתחילים להתכונן לחופש הגדול

יעל גולן | מקולנד | פורסם 27/05/13 14:16:46

אחי זו הרוח שלי צחוקים, הרפתקאות ותעלולים. "אחי, זאת הרוח שלי" | צילום: ערוץ דיסני אוטוטו מתחיל החופש הגדול. בין הקייטנות, לעבודות, למחנות, לשעמום, אנחנו בטוחים שההורים מרשים לכם גם להיצמד למסך. אז זה מה שמחכה לכם בחודש הקרוב בערוץ דיסני.

חדשה ומגניבה: "אחי, זאת הרוח שלי"

סדרת האנימציה החדשה: "אחי, זאת הרוח שלי" המתרחשת בברלי הילס, הוליווד, עומדת לקחת אתכם למסע מהיר, מטורף ומשעשע בחייו של ספנסר, ילד חביב שמנסה בסך הכל לעבור עוד יום בבית הספר התיכון. בסדרה, נתוודע לניסיונותיו של ספנסר לרכוש לעצמו מוניטין כבמאי סרטים, כאשר אלו  עולים על שרטון כל פעם מחדש כאשר הוא נתקל בקשיים שונים, כגון האגו הנפוח של חברו בילי, זיהום בלתי צפוי באנרגיית אקטופלזמה וירידה כללית מהפסים. ספנסר ובילי אומנם באים מעולמות שונים אבל הנשמות שלהם תאומות: הם משלימים זה את זה בתשוקה לצחוקים, הרפתקאות ותעלולים. המוזרויות של בילי מתממשות עד תומן ומספקות סצנות מצחיקות. החל מה-16.6, 16:00, ערוץ דיסני.

הסדרה "אחי, זאת הרוח שלי" תושק במסגרת ספיישל חגיגי בו יושק גם פרק חדש בעונה הרביעית של "פיניאס ופרב" ופרק חדש בסדרת האנימציה "רנדי קאנינגהם - נינג'ה בפעולה". כמו כן, במהלך החודש תושק העונה השנייה של סדרת הלייב אקשן "ג'סי" בכיכובה של דבי ראיין.

ג'סי אוהבים אותך ג'סי. דבי ראיין | צילום: ערוץ דיסני

במסגרת "ספיישל פתיחת החופש הגדול", בו יושקו במהלך הסופ"ש האחרון של חודש יוני פרקים חדשים מסדרות הלייב אקשן של דיסני  ולמי שהחמיץ - הזדמנות נוספת לצפו בחזרתה הבלעדית של סלינה גומז למסך, וזאת בפרק החגיגי של "המכשפים" - "אלכס נגד אלכס".

ואם זה לא מספיק, תוכלו ליהנות מהשקת הפרקים החדשים בעונה השלישת של "קטעים עם מיקי והחבר'ה" ומפרק סיום העונה השלישית של סדרת הלייב אקשן הקומית "שני מלכים".

רוצים להיזכר בפרק ה-100 של "פיניאס ופרב"?
ואל תשכחו לעשות לנו לייק

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן